Bab - 1

5 1 0
                                    

Arfyia Thiani Yang Berusia 19 Tahun,Dia Terjaga Dari Lenanya. Merasa Mual,Segera Dia Berlari Ke Tandas.

"Bluerk!!!."Dia Muntah.

Sisi Singki dipegang. Kepalanya Berdenyut Sakit,Arfyia Memandang Bayang Dirinya Di Cermin. Membenci Dirinya.

"Apa Salah Aku?."Tanya Arfyia Kepada Dirinya.

Tap Air Di Buka Untuk Membersihkan Bibirnya. Tidak Lama Kemudian,Dia Keluar
Dan Kembali Berehat,

6 : 01 Pagi, Sedang Hanyut Di Buai Mimpi Dia Dikejutkan Oleh Simbahan Air Kumbahan Yang Di Buang Oleh Abangnya,Arfyia Terkejut.

"BANGUNLAH,TAK GUNA!."Tempik Fariz.

Arfyia Terus Bangun Dengan Wajah Yang Terkejut,Fariz Tersenyum Jahat. Arfyia Menghidu Air Kumbahan Yang Membasahi Baju Dan Wajahnya,

"Abang Guna Air Apa Ni?."Soalnya Dengan Dahi Yang Berkerut.

Arfyia Merasa Loya Kerana Bau Hamis Air Itu,

"Air Tandas."Jawab Fariz Dengan Jelas.

Fariz Membaling Baldi Yang Berada Di Tangan Kirinya Kepada Arfyia,Baldi Itu Mengenai Wajah Arfyia. Kepala Arfyia Tertolak Ke Belakang,

"Ah!."Arfyia Mengaduh.

"SEKARANG KAU BANGUN KAU SEDIAKAN MAKANAN!!! ATUK DAH NAK SAMPAI!!!!."Suruh Fariz Yang Menunjuk Jari Ke Luar Bilik.

Arfyia Hanya Mengangguk,Dia Turun Dari Katil.

"Bagi Adik Mandi Dulu.."Pintanya Perlahan.

Fariz Melabuhkan Duduk Di Atas Katil Arfyia,Memandang Lenggok Tubuh Arfyia.
Fariz Menarik Senyuman Penuh Nafsu,

"Adik..."Fariz Memanggil Arfyia Dengan nada Suara Yang Lembut.

Arfyia Menoleh Ke Arah Fariz,Fariz Senyum.

"Mandi Jangan Kunci Pintu Tahu?."Pinta Fariz.

Arfyia Mengertap Bibirnya,Takut. Tapi Apakan Daya? Dia Tidak Berani Mahu Melawan Pintaan Abangnya Dia Hanya Mengangguk Perlahan Setuju. Arfyia Membalikkan Tubuhnya Dan Berjalan Ke Arah Bilik Air. Fariz Menjilat Bibir Atasnya,

Tiba-Tiba Derra Terus Berlari,Melompat-Lompat Dengan Riang Terus Masuk Ke Bilik Arfyia Dan Membuka Pintu Bilik air Arfyia, Mata Fariz Merenung Derra Yang Tiba-Tiba Sahaja Masuk.

"Weh! Fyia Aku Nak mandi Dengan Kau Boleh!?."Soal Derra Dengan Nada Suara Yang Ceria.

Arfyia Memandang Derra Di Pintu Bilik Air,Tercengang. Derra Senyum,Arfyia Hanya Berdiri,Membatu.

"Yeay!."Derra Gembira.

Tanpa Arfyia Memberi Apa-Apa Jawaban,Derra Terus Masuk Dan Mengunci Bilik Air. Fariz Mengerutkan Dahinya,Berang.

"Macam Mana Budak Tu Boleh Ada Dekat Sini!?."Bengis Fariz.

Arfyia Terus Memeluk Derra,

"Thank You."Arfyia Terus Merasa Lega Kerana Derra Telah Menyelamatkannya.

Tangan Derra Mengusap-Usap Belakang Arfyia. Mereka Melabuhkan Pelukan Mereka,Derra Duduk Di atas Penutup Mangkuk Tandas.

"Kau Mandi Dulu,Aku Tengok Tempat Lain."Kata Derra.

Arfyia Membuka Air Pancur,Matanya Memandang Derra. Arfyia Keluar Dari Ruang Mandi,Dia Menarik Tangan Derra.

"Weh!."Terkejut Derra Yang Tangannya Di Tarik.

Tubuh Derra Juga Terikut Di Tarik..

"Basah Baju Dengan Tuala Aku!."Rengus Derra Yang Berdiri Di Bawah Pancuran Air Yang Terbuka.

Cerita Yang BertulisWhere stories live. Discover now