kapitola 3.

25 8 1
                                    

Úterý ráno :

Probudila sem se klasicky na křesle u počítače. Čas jít do školy . Na stole v kuchyni ležel pytlík s mojí svačinou . Nesměl chybět vzkaz se srdíčkem . Vzkaz sem smuchlala a hodila do koše . Oblékla sem se do mého oblíbeného oblečení (tričko s černým srdcem a černé jeany)
Vyrazila sem do školy.

Sue mě objala a za ruku táhla do učebny chemie . Dneska máme chemii 2 hodiny . Sue byla vždycky hloupá tak nějak na vše . Jestli pak se bavíme jen kvůli tomu aby prolezla ? Ne , Sue není vypočítává. Jen hloupá . Vyprávěla mi o nějakých děsivých věcech , co našla na netu (Sue je scene, coz je podobné emo ale je to otravné a barevné xd).
,, Četla sem o Smile Dogovi . Představ si , že on prokleje každého kdo si rozklikne jeho email . Je tam děsivá fotka jeho a je prokletá !!" Než sem stihla nějak odpovědět , už mi tiskla fotku z telefonu do obličeje .

 Je tam děsivá fotka jeho a je prokletá !!" Než sem stihla nějak odpovědět , už mi tiskla fotku z telefonu do obličeje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,, To nic není , představ si co se mi stalo včera..." Vše sem ji popsala . Chtěla vidět tu fotku , tak sem ji slíbila že jí to po škole pošlu . Zazvonilo a začal můj oblíbený předmět . Tedy - vždy když se přihlásím , abych odpověděla tak slyším poznámku na to , jak sem "jedovatá" . Vždy se u toho ušklíbnu . Kdyby jen tak věděli, že nejsou tak daleko od pravdy . Po dvou hodinách začala přestávka . Poprvé sem se , celkem nadšeně bavila se Sue . Musím říct , že sem ji asi špatně odhadla . Ano , je otravná . Ale taky chytrá ...

,, Cat , můžeš sem na chvilku ?" Řekl mi učitel chemie a Sue mi naznačila že na mě počká na chodbě . Kývla sem a šla za ním do , teď už prázdné učebny .
,, Dostalo se ke mě, že píšeš nějaký online deník ..." Pokračoval.
,, Blog , říká se tomu blog pane učiteli . Ano píšu blog , je s tím něco špatně ?" Zněla sem chladně , jako vždy . Ale vnitřně sem panikařila . Někdy sem tam psala hnusný věci o škole a sem tam i vtipy že tam všechny otrávím .
,, Není, jen sem rád že rozvíjíš svůj zájem . Už si přemýšlela nad volbou střední školy?"

Ten den sem se vrátila celá unavená domů. Hned sem zapla PC a poslala Sue tu fotku z blogu .

sju_xo33: wtf , to je creepy blucat: neříkej , chápu že to mohl udělat kdykoliv , ale proč ? Navíc se po včerejšku cítím tak nějak divně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

sju_xo33: wtf , to je creepy
blucat: neříkej , chápu že to mohl udělat kdykoliv , ale proč ? Navíc se po včerejšku cítím tak nějak divně...
sju_xo33: já teď už taky xd ale fakt lol
blucat: no , přihlásím se na blog a zkontroluju , jestli se něco nezměnilo , pak se ozvu
sju_xo33: okii yolo

Když sem se přihlásila , zhrozila sem se

Catrin the poisonerKde žijí příběhy. Začni objevovat