Na mém blogu přibyl nový příspěvek . Zmateně sem ho rozklikla . Čekala sem , že jde jen o nějaký bug . Ale ono ne . Bylo to napsané , jako ode mě . Ale já to určitě nepsala ! Byla sem ve škole a určitě bych si pamatovala kdybych něco napsala !
Psalo se tam :Udělala sem to - otrávila sem prvního člověka. Nebylo to těžké . Stačil mi k tomu kyanid. Vybrala sem si jednu holku ze třídy. Byla to hrozná kráva . Teď se jen musím tvářit jako bych nic nevěděla XD. YOLO
Co ? Tohle sem určitě nenapsala!! Musím to smazat , než si to někdo přečte a nahlásí mě !
Post smazán , nikdo jiný než já to nečetl . Taková blbost ! Určitě mám zavirovaný PC...
Blucat: Bro něco se stalo, ale nemůžu ti to napsat , řeknu ti to zítra ve škole.
sju_xo33: ok lol vše okej?
Blucat: Upřímně ani nvm , zítra uvidíš ...Šla sem spát a přemýšlela , jak to zítra Sue vysvětlím .
Středa ráno :
Ve škole se mě Sue začala vyptávat . Řekla sem ji , že jí to vysvětlím po škole . Dneska měla být ještě chemie , tak sem si nechtěla před ní kazit náladu .
,, Ježisi tak dobře , ale hned po škole mi to musíš říct!"
,, Jasně neboj ..." Odpověděla sem .Čekala nás hodina češtiny . Před ní sem se ještě rozhodla jít na záchod . Odmítla sem doprovod od Sue , protože nejradši čůrám sama. To byla chyba .
Seděla sem na záchodě , když na mě někdo vylil koš plný chcanek, ano slyšeli ste správně - CHCANEK .
Lekla sem se , byla sem v šoku . Pak sem slyšela smích více lidí .
,, Pan učitel je můj ty štětko! Hahaha " Křičela Adeline - největší mrcha ze třídy a vlastně i z celé školy . Neměla mě ráda , protože byla blbá a líbil se jí chemikář, který měl ale raději mě . Ano , šikana byla v této škole scela normální . Málokdo se o ní zajímal , možná tak chemikář a pár učitelek , i když neměli šanci to zastavit . Čekala sem , dokud sem si nebyla jistá že odešli . Pak sem musela utéct domů a osprchovat se + výměna hader . Pak sem se vrátila do školy , vlastně už jen na chemii .Sue se mě zeptala , kde sem byla . Řekla sem , že mi nebylo dobře.
Neřídila sem se tím co se psalo na blogu ! Jen sem neměla na výběr ! Byla to sebeobrana ! Stejně si to zasloužila . Když se nikdo nedíval, vmíchala sem ji do jogurtu kyanid . Snědla ho , a očekávaně se chvíli potom začala topit svými zvratky . Učitel se ji snažil zachránit , zavolala se sanitka - ale už bylo pozdě . Bylo mi jasné , že bude vina na mě . Všichni viděli , že se to stalo po tom co snědla jogurt , navíc já sem ta jedovatá.
Doma sem to řekla rodičům , teda ne to že sem ji otrávila , jen že umřela v hodině . Zhrozili se a hned mě omluvili na další dny ze školy . Bylo mi to jedno , nebála sem se .
Připojila sem se na blog . Další update dnes. Zvědavě sem ho rozklikla.
Musela sem utéct . Týden po její smrti se provedla pitva . Hledá mě policie . YOLO hah
Hned sem to smazala . Budu muset utéct, mám na to týden ! Už sem nepochybovala o faktu , že ten blog předvídá budoucnost. Moji budoucnost!
ČTEŠ
Catrin the poisoner
HorrorCatrinin je 15ti letá dívka posedlá jednou věcí - jedy . Je šikanovaná, což způsobí její vzestup . Jedná se o mou originální creepypastu !