15

38 4 4
                                    

Pablo

Budim se i osetim kako me neko grli.

Skrenem pogled kad ono moja vila moje sunce spava i grli me kao da me štiti.

Ulazi moj najbolji prijatelj moj brat Pedri.

-Jao što ste mi slatki kad ću ja biti ujak?

-O Bože divljaku sestra ti spava a ti o tome misliš. - pričamo tiho da ne probudimo moju vilu.

-Dobro kako si?

-Pa iskreno da ti kažem ne znam ali znam da će sve doći na svoje.
Amanda se toliko naljutila na mene što sam rekao da sam nesposoban.

-Moja seka  je u pravu. Moja majka joj je poslala odeću i neku kozmetiku za lice nije izlazila iz bolnice tvoja ljubav.
Ajde ostaviću vas same. - on mi namigne i izadje iz sobe a ja češkam po kosi moju lepoticu.

Amanda

Osetim češkanje po kosi i znam koje.

Otvorim oči i pogledam Pablovo koleno sve u zavojima i krenu mi suze.

-Ljubavi hej dobro sam, nemoj molim te za ljubav moju.

-Ljubavi pa tvoje koleno, plašim se za tebe ja...

-Ššššš u redu je proći će.

Podignem glavu i pogledam ga u oči a on njegove oči se smeškaju. Gleda me kao da sam najpozeljnije i najlepše biće na svetu. Kada me on tako gleda tako se i osećam.

On poljubi moje obraze mokre od suza, zatim oči, nos pa čelo, a zatim u usne koje toliko volim. Odmah mu uzvratim i krenem drhtavim rukama da mu mazim obraze a meni suze opet krenu.

Toliko mi je nedostaje da želim da budemo jedno.

-Ljubavi moja tvoj sam ali molim te nemoj da plačeš inače se neću suzdržavati da te uzmem.

-Dobro u redu neću.-kada je rekao da će me uzeti ja sam već bila napaljena a on mi se zlobno smeška.

-Znači nećeš prestati sa igricama mužiću?

-Ne moram malo da te namučim ljubavi, a kad se oporavim gotova si, uzimaću te na sve moguće načine da nikad vise nećeš pobeći od mene.

-To važi i za tebe budeš li napravio glupost znaš šta će biti.

-Dogovor je dogovor ljubavi, a sad tvoja majka je poslala tvog brata da ti donese stvari pa se istuširaj ali prvo dodji ovamo da te ljubim. - ne stignem ništa da kažem on me poljubi.

Uživajte 💙

Nadamo se da Pablo neće govoriti gluposti da je nesposoban jer znamo da će ga Amanda srediti.

Pablovi roditelji su jako srećni što imaju snajku, a kako li će reagovati Amandini roditelji?

ŽENA FUDBALERA 🔚Where stories live. Discover now