Chapter 3 Part 2

87 9 6
                                    

Zing dar 8 ah ka harh hlawl a,nizanah ka mu har nen nidang zawng aiin ka tho tlai a. Ka phone ka en nghal a. Ben chuan min lo la be Miah lo a. Overthink leh nghal char char . A tlai tawh tawh nen tinge le? A la tho lo mawni le...ka ti nghal a. Nge min be duh lo zawk? Ka tih rilruk neuh neuh lai chuan
'good morning love 💕'
a rawn ti thut a..ka lo seen nghal sia
' I tho ve chiah ni maw' a tia..
'awww tho chiah2' tiin ka chhang a.
Vawiin I inkhawm dawn em ? Min ti a..
Aw khawm ang kaikim ka tum lawm ka ti a.
Keichu ka inkhawm lohna rei tawh mai..Delhi ah pawh ka inkhawm ngai lo a tia..
Lo inkhawm ve la ti ngawt ila senior department ah ka la inkhawm sia I duh om si lo a..ka tia
A nuih a za ltkk🤣 Senior department naupang tawnah ka lungliam chu a ni si a  a ti leh rih a.
Keipawh tlangval senior tawnah ka luangliam ve tho ..ka ti a.
Nih inkhawm Turin in buatsaih la..rei lo te Kan muhil leh lawk..min biak hman hunah I lo call top mai dawn nia..chuan nih tlai lamah I hman ngem?
Okk...hman ang tinge? Ka ti a
Kan leng dawn nia a ti a
Naaa..Sunday len vel chu ka ti ngai lo a..ka chhungte pawn an phal lo ang..ka ti a
Nih te chaun ka lo Leng leh mai nga ni mai lawm  a ti a.
Nia i duh leh ni mai😅 Anu nen in inkawm leh nga..ka ti a
Nia..ka nu chuan min ngainatom nghal hle mai🤭 a ti a.
I la hre lo nih kha..Miss Trunchbull-i nih hi😅 ka ti a.
Hahha..tho tawh la..an hau palh ang che nizan Kan leng rei sia.. Tlaiah ka lo Len an phal lo palh ang a ti a.
Nia..Kan tho nge..love you ben ka ti
Ka hmangaih che naute ❤️ a ti a

Ka tho chhuak a. Anu chiah lo la tho a,bawngsa a chhum a. Keipawn ka pui sawk sawk a. Ka nu rap ngaithla reng pah chuan, ka rilruah thil dang reng a Lang thei lo. Bena nge ka tih ang U Benjamin nge hubby ka ti rilruah..ka nui leh suk suk thin a.
Ka nu chu rawn tawng chhuak thut in ' kha i thianpa pawh a fel hmel khawp kha. Khawi vengah nge a awm a ? ' a ti a
' fel e...mizorama an om pawn ka hre lo. Hotel-ah a om thin a' ka ti a.
'tinge..Mizo a ni lo mi?'a ti hu mai a
' ni ee...I mak a..tawng pawh a thiam em kha
Vai hmel pawh a put loh kha..Delhi-ah an chhungkuain an pem a.. belh tur chu a nei ang..mahse a peih lo niang..an hausaa hotel-a om a duh daih zawk ang' ka ti a.
' awww chutiang te chu...Zaninah Chaw rawn ei se la...a lainatawm em chu..a fel sia..a hmeltha sia...I lo sawm dawn nia..I pa pawn a la hmu hleinem' a ti a.
Ka phur ltk chuan ring tawkkin
' yess sawm ngei2 dawnn'
tih pah chuan ka roomah ka lut chho a.

Ka va phone a,mahse a pick thei reng reng lo a. A mu nghet hman niang tiin Msg ka hnutchhiah a
' Babe..Anuin tlaiah Chaw lo ei la a a ti 🤭
I lo ei hman a ngem? Lo sawi leh vat la'
Tiin

Chaw Kan ei a. Inkhawm Turin ka insiam a, ka duhtawka ka inchei tawh hi Chuan ka confi ve em2 zel mai ni. Senior Department zirlai ka la ni a.. zirlai Kan zir lai te chuan Bena rinngawt ka ngaihtuah a. Zanina Kan awm dan tur zel leh future plan chu ka ngaihtuah vang vang a🤣.(Ka mawl thei sin) In leh lo kan din dan tur te ka suangtuah mai2 a.

Inkhawm Kan bang a. Ka leng kawi a. Ka phone ka en chu missed call amah atangin vawi 3 ngawt a lo awm a. Ka call leh nghal a.
'hello..nge ni ta?'
'hi baby..ka tho deuh chiah a.Zanin chuan i phal chuan Chaw chu ka lo ei hman dawn a'
' yess...van nuam dawn..keimah tak phei chuan ka sawm lo che a. Anuin nia sawm che🤣'
' ka nu hi chu a fel thin ngawt mai..' nui deuh huah2 bawk a
' keipawh ka fel reng a lawm...thil i ei tawh em?'
'aih..Zomato tangin ka order a..an lo thleng tep ang'
' ee awle..inkhawm Kan bang chiah a..ka lo call nghal che '
'ee nih chu...nuber I inkhawm chuan tawk mai....'
' (nui ring ngei mai) paber hi lawm pawimawh'
'an tiah..nih chuan dah tawh mai ila... thian i kawm duh ang...mi zingah phone khawih reng loh tur a nia,a mawi lo'
' umm..apu te inah ka leng a..chawhnu inkhawm banah ka haw ang. Zan chu aw..dar 3 leh 30 Velah lo thleng tawh la'
'yess..lo tum dawn nia'
'kk love you '
'love you more..bye2'

Chawhnu ka inkhawm a.. Kan bang a. Biakin kawtah chuan Bena ka call a.  a lo la ve mai bawk a.
'Hello...I hman tep tawh em'
'Aww...ka lo chhuak dawn chiah a.Tunah khawnge I awm a?'
'inkhawm Kan bang leh chiah a...biakin kawtah ka ding'
'Nih chuan ka lo chhuak anga...sawtah min kalpui lawk la'
'aww nih...hmanhmawh la aw..amhse Kan haw tlai thei lo nia'
'yess..ka lo tlan nghal...ka dah aw'
———————line cut———————
Ka nghak ngar2 a...dar 3 a ri tep tawh a. Mahse a lo Lang veleh nghal mai bawk a.
A inchei dan chu kamiz a chungah cardigan a ha a. Jeans a ha bawk a...Sandal a bun bawk a. Kan style a inang hle tih ka hrethei nghal.
Ka Chuang a. Min tlanpui nghal a. Rei pawh Kan tlan lo..MHse hmun reh nuam deuh ah hian min chhuahpui hlawl a. Phul hmun nuam deuh a ni a.( A hmun sawi chuan min lo chhui palh ang..kan kal ngun sia🤭) chuan Kan thu a.
Dar 3:10 vel a ni tawh a..Kan tlai ltk ka hlau si..
'ngati nge hetah daih min hruai a' ka ti a.
Ben chuan min chhang lo hrim2. A kut veilam atang hian silver thi (necklace) leh zungbun a rawn la chhuak a... zungbun ah Chuan Kan hming hmasa ve ve a inang ziak a.
'heihi ka pe duh che a' a ti a.
'tinge...inneih ka la duh hleinem'
'aww....inneih te chu nakinnnah a nia..mahse tunah chuan ka ta chauh I ni tih entir nan ka pe duh che lawm'
(Helai vela ka awmdan hi mumang a ang ltk ringawt..ka za chhuak vek a...pum butterflies nuaih2 ang khan ka awm🤣 ka tah a chhuak bawk si)
' ka van lawm tak!' tih pah chuan ka kuah a..
Ka zam ltk chu ka khur chhuak vek a. (Helai boruak tak hi chu ka ti ngaihnawm thiam lo. )ka zawi vek hi a niber. Ka mitsulh an tih ang hian ka awm a niber.

1000 MILES   (MIZO BL)Where stories live. Discover now