Chapter 4: School ah thleng thleng

75 7 7
                                    

Zing dar 7 velah ka tho a...Ka tih hmasak ber chu eng dang ni lovin kan pa🤣 bena msg en chu a ni. Zanlaia dar 3 velah hian 'bby ka mu thei lo a...' tih leh Missed call 2 a lo awm a. A hreom ka ti hle....'morning ' ka va ti aa..a seen nghal.
'Morning.. babe ka la mu lo a...I thawh hun ka lo nghak top' a ti a. A lo call a..15 mins vel khumah Kan inbia a...Vid call nen 10 mins vel. A dark circles a lo Lang ruih a. 'dark circle I van nei hma em em..zan khat chiah ni sia' ka tia..'zan khat chauh ni lo a...zan mut hi harsa ka ti ltk a..Delhi tang daih tawhin nia..ka sawi lo mai2..ka mut hunlai tak a nia..MHse ka lo nghak che a' a ti a. Ka van inthlahrung tak..'van Zia lo....tha leh mai ang...thil ei tha la..ors te i nei em? '...'nei nang..min lo ken la.. school banah ka lo hruai che nga' a ti a. 'tum dawn nia...mahse haw har thei lo nia aw' ka ti a. 'yes..ka kiss che chuan ka dam mai ang' a tia...Kan nui dun leh hawk2 a. ' 3:30 ah Kan bang a.. school gate bulah i lo om mai dawn nia ' ka ti a. 'yess darling..tho tawh la..ka nuin a hau palh ang che' a ti a
'nia...Kan inbual nge..mu tawh rawh nangpawh I chau ltk ang' k ti a.

'ole...Zorinnn'
'enge Bena'
' ka hmangaih che'
'keipawn..ka dah aw '

Ti hian min thlah thlap thin aw

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ti hian min thlah thlap thin aw..mahse hemi tuma mi hi chu ni lo.🙂

Ka inbual a. Ka nuin eirawng a lo bawl tawh a.
8 45 velah ka kal a. School ah Chuan ka hlim ltk ringawt..ka rilruin ' in bialpa in a lo hruai ve dawn che u a mi?' ka ti a🤣 ka mawl Zia chu. Thian tih lemah ka kawm ve deuh te chuan i Zia a mak an ti a. Nia ka ti ringawt.
Mahse weekend ah khan bena ringawt ka lo buaipui a. Lehkha pawh ka lo zir lo a. Homework Kan lo nei chu niin..ka la thaim lo zui. Mahse Sir chaun min zawt lo hlauh. Ka lawm Zia chu. A hmingin topper chu ni lo mah ila..a thaim thei pawl ak nih ve avangin..ka reputation a chhe thei dawn a. Thiam loh kha chu zahthlakk ve reng🤣 ka hre ru tho bawk nen. Chuan zan ka menrei vang niang.. period tin mai chu ka muthlu a. Ka meng thei thlawtt lo.

Mahse last period ah chaun ka harh Chiang tawh hle a. A chhan pawh Ben'an min lo hruai dawn a....eishh🤣. Ka phur tawh ltk ringawt..ka ors pai te chu..ka melh ka melh a🤣 ka va Han phur tawh tak. Hman atanga ka dream kha a hlawhtling tep tawh a.ka phur em em mai a ni🤭

3:30 a lo ri a. Ka bag ka pack fel vel tawh bawk a..ka chhuak zui nghal a..gate ah Chuan ka thleng hmasa ber ang😆 mahse tumah an lo om lo. Ka thinrim bawk si..ka Zak bawk sii..ka tah a chhuak bawk si...ka hawi kual ka hawi kual a. Bena ka hmu bawk si lo..ka mood a off vek a. 3: 50 vel thleng ka nghak a..mittui parawl teuh chuan haw ka tum a..vei lam ka hawi chiah chu bena a lo ni a..a lo thleng ve chiah a. Haw luih ka tum a..ka kal zuiah hman tih ah Chuan..'baby' a rawn ti a. 'ashshshshsh..ka Zak ltk..midang an lo om ve bawk si...min en thup a..Ka tap tak2in ka hria tah khan....inthen pawh pawi ka ti ta lo😆..ka haw ngawih2..' Kan chhungkaw baby kha' a rawn ti  leh a..hmeichhe pakhat hian khi I u mi..a auh che khi a rawn ti a. 'aww..nih khi' k ti mai a. Ka thinrim a dai leh ta deuh a....a awmnaah chuan ka chho leh a. Ka chum nghal pop...'sorry ltk' inthlahrung hmel ltk tak mai chuan a ti a...ka tuiral leh hman..engmah sawi lo chuan ka Chuang a. 'khawiah mah ka kal kawi peih lo..min thlah tlang rawh' k ti a. MAHSE hotelah chuan min hruai lui tho a. Ka hnial lemm si lo😆 ka thin pahw rim tahw lo..ka Inla pangchang vel mai2 kha a nia zep loh chuan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

1000 MILES   (MIZO BL)Where stories live. Discover now