Riku'dan
Sionla festivale gelmenin kötü bir fikir olduğunu biliyordum. Ondan hoşlanırken onun benimle sürekli dalga geçmesi durumu daha kötü yapıyordu. Sadece güzel şeyler görüp rahatça dolaşmak istiyordum ama sıcak havaya inat sevgili ev arkadaşım yerinde durmak bilmiyordu. Bu festivale gelmeyi çok istiyordum ama Sion sanki benden daha heyecanlı gibi sürekli kolumdan tutup beni sürüklüyordu. Çocuk gibi gördüğü her yerde durup 'bunu alalım mı?' diyip duruyordu.
Şimdi ise yine bir yerde durmuş, bizim için çift bileklikleri seçiyordu. Dakikalardır özenle seçtiği bilekleri bana uzattı ve poğaça yanakları ile kocaman gülümsedi.
"Sürekli zorbaladığın ev arkadaşınla çift bilekliği takmak istemenin nedenini öğrenebilir miyim acaba?"
"Karımla çift bilekliklerimizin olması gerektiğini düşündüm"
"Mal mısın sus hadi beğendim al bunları"
hemen susması için geçiştirmiştim tabii ki.
"Oyy utandırdım mı seni?"
Yanağımı sıkıp sırıtmıştı."Hayır rezil ediyorsun bizi"
"Naz yapmazsan bunlara gerek kalmayacak aslında"
Sessiz kalıp bileklikleri ödemesini beklemiştim. Ödedikten sonra yine kocaman gülümseyerek bana dönmüştü. Ve tabii ki yine kolumdan tutup beni bir yere sürüklemeye başlamıştı. Çok kalabalık olduğu için
doğru düzgün önümü göremiyordum"Ya yavaşla biraz neden koşup duruyorsun"
"Romantik anlar nasıl oluşur bilir misin Riku?"
"Hayır"
Demem ile ani bir şekilde durup bana dönmüştü. Koşarken böyle ani bir duraklama beklemediğim için onun göğüsüne çarpmıştım.
Yüzlerimiz çok yakın olmasına rağmen çok rahatça gülümsediği için sinir bozucu görünüyordu.Tekrardan bana arkasını dönüp yürümeye devam etti. Kalbimi sakinleştirmeye çalışırken onu takip ediyordum.
Sahile geldiğimizde sonunda geleceğimiz yere vardığımızı düşünüp kendimi yere atmıştım.
Kumun kıyafetimi kirletmesini hiç umursamadan yerde uzanmaya başlamıştım.
Akşam saatleri olmasına rağmen havanın bu kadar sıcak olması beni bitirmişti."Ya bu ne gelir gelmez yere uzandın. Benim buraya gelme amacım farklıydı"
Uzandığım yerde oturur pozisyona gelip benim aksime ayakta dikilen arkadaşıma bakıp konuştum.
"Hadi neymiş amacın bakalım göster"
Elini bana uzattığında göz devirerek ayağa kalktım. Cebinden bizim için aldığı bileklikleri çıkarıp güldü. Bugün neden bu kadar mutluydu anlamıyorum.
Bileğimi eline alıp önce benim için seçtiği bilekliği bileğime taktı. Sonra kendi bilekliğini ona takmam için bana uzattı. Gülümsememe engel olamayıp bilekliğini takmıştım.
"Beğendiğini biliyordum"
"Beğendim evet. Teşekkürler"
Güneşin batışı yüzünden midir bilmiyorum ama gözlerinin o an parladığına yemin edebilirim. Saatlerce o gözlere bakmayı çok istedim, diğer günlerden farklı olan, anlam dolu bakışlarına...
Ortamın romantikliğini hissedince yine gülümsememi tutamadım. O da aynısını hissetmiş olmalıydı ki bakışlarını gözlerimden alıp uzaklara götürdü. Pembeleşmiş yanaklarını saklamak ister gibi kafasını eğmişti.
Neden bu kadar aklımı karıştırıyor.
Eve döndüğümüzde bu büyülü an bir daha yaşanacak mı?"Gidelim mi artık?"
Çok önemli bir şey söylemişim gibi gözlerini kocaman açıp cevap vermişti.
"Hayır gidemeyiz. Daha dilek tutmadık"
"Ya ne dileği. Özel bir gün değil ki"
"Bu bileklikler dilek bilekliği güzelim"
O, az önce bana güzelim mi dedi?
Oh Sion, benimle oynama."Hmm öyle mi hayatım? Anlat bakalım dileğin neymiş."
Sion'un yanakları daha ne kadar pembe olabilirse o kadar pembe olmuştu.
Tepkisini görmem ile sırıtarak denize doğru dönüp tutacağım dileği düşünmeye başlamıştım.Ne istediğim zaten çok belliydi.
"Dilekler söylenirse gerçekleşmez, Riku.
Bu yüzden sana söylemeyeceğim."Tam bir şey demek için ağzımı açmıştım fakat eklediği şey ile tekrar sessiz kalmıştım.
"Gerçekleşirse zaten ilk sen görmüş olacaksın"
_______________________________
slm ay ne kadar uzun bir bolum oldu huhh😣
of sionumu cok sevıyorum cok aptal bı cocuk😔💖🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucky | Onri
Fanfiction"Bana aşık gibi davranmayı bırakmazsan her zaman sana karım diye seslenerek dalga geçeceğim" birbirlerinden hoslanan ev arkadaşları sion x riku mini fic