"İsmail Yüksek'in eski sevgilisi tribünlerde! Geçtiğimiz aylarda ayrılıklarını sosyal medyada duyuran çiftimiz sevenlerini fazlasıyla üzmüştü. Barışma söz konusu mu?"
Hayır, bir barışma söz konusu değildi. İsmail ve ben çok uzun zaman önce birbirimizden ayırdık yollarımızı. Sevgili kardeşim Deniz'in isteği üzerine gelmiştik maça, şikayetçi değildim. Onu tekrardan görmek, son zamanlarda fazlasıyla konuşulan başarısını izlemek bana da iyi geliyordu.
Samsun'a sırf Deniz'in arzusu için gelmediğimi biliyordum. Yakın arkadaşları ile de gönderebilirdim. Ama benim bünyem İsmail'i istiyordu, İsmail'i arzuluyordu. 5 yıllık koca bir ilişkinin bir anda bitmesi kolay değildi.
Otelde kendim için ayırdığım odadan çıkıp oda da ki salon kısmında televizyon izleyen Deniz'in yanına ilerledim. Elimde ise bi' forma vardı.
"Bunu giyersem olay çıkar mı?"
Elimdeki forma daha geçen aylarda İsmail'in oynadığı maçta giydiği bir Türkiye formasıydı. Deniz hemen hızlı bir yanıt verdi, "Evet kesinlikle çıkar." dercesine kafasını aşağı yukarı salladı.
Aldığım cevaptan memnun olamayarak tekrar odaya ilerledim. Olay çıksa mıydı? İsmail ister miydi böyle bir şeyi?
- - -
"Barış'tan Kerem'e mükemmel bir pas. Atağa geçiyoruz Kerem ilerliyor, Kerem defansı geçti pasını attı. Gol pozisyonu, Mustafa gol pozisyonu. GOOOOL! Mustafa Erhan Hekimoğlu'ndan tertemiz bir gol!"
Gol o kadar hızlı gelmişti ki şaşkınlıkla Deniz'e döndüm. O ise formasının arkasında yazan Mustafa yazısı ile şov yapıyordu, iki kız kardeşler olarak tek ortak noktamız Galatasaray'dan hazmetmemekti. Malum ben koyu bir Fenerbahçe'liyken o ise benim aksime koyu bir Beşiktaş'lıydı.
Hevesle Deniz'e sarıldım, yanımızda oturan Can Kahveci ise çığlıklar eşliğinde benim kucağıma atladı.
"Semih, orta sahadan aldığı topu bırakmıyor. Semih, ceza sahasına girdi! Semih'ten bir şut, GOOOL! Semih Kılıçsoy!"
Semih'in menajeri olan ve aynı zamanda Elvin'in henüz fark etmemesine rağmen Semih'in biricik aşkı olan Elvin büyük bir hırsla ve kahkahalarla ayaklandı. Semih'in başarısını ayakta alkışlamak istedi. Ona doğru bakıp eliyle onu işaret eden Semih ise onu oldukça utandırmıştı.
"Kornerden sonra Kerem'in önü boş. Kerem koşuyor, sever bu pozisyonları. Kerem'in arkadaşları arkasından konuşuyor. Kerem şutunu atıyor ve GOOOL! Gururlarıyla oynuyor Aktürkoğlu!"
İlk yarı bittiği için ufak 15 dakikalık bir mola vardı, Deniz ise şansını denemek adına Berat'ın yanına girmek için yanımdan ayrıldı. Ben ise Twitter'dan son atılanları okuyordum.
Deniz, önce lavaboya girdi. Ardından kolidordan yükselen kalın bir erkek sesiyle kimin sesi olduğunu öğrenmek adına kolidora çıktı. Karşısında gördüğü manzara büyük ihtimalle tahmin edemeyeceği bir manzaraydı.
Az önce maçta oynayan Kenan Yıldız, sarışın bir kızın beline sarılmıştı ve öylece duruyordu. Sarışın kız, kızı görünce Kenan'ın ellerini üzerinden çekti ve sahte bir gülümseme sundu.