Úvod

9 0 0
                                    

Mé jméno je Izabella.

Je mi 19 let, ale v blízký době budu slavit své 20. narozeniny.

Bydlíme s taťkou a bratry v Kanadě.

Ano slyšíte dobře jen s tátou, a bratry mladší se jmenuje Alfred (16) ,starší Nick (22).

Mamka umřela při mém porodu, protože se na sále stali komplikace začala krvácet, a prý jsem málem nepřežila ani já, ale já mám tuhý kořínek a ještě dlouho tu budu.

A pokud by jste se ptali jak můžu mít mladšího brášku, tak táta si našel jinou ženskou, ale ta pak utekla hned po porodu pryč.

Nosím velmi ráda extravagantní kousky, kterých v šatníku nemám málo protože zbožňuji když jsou viditelné moje ženské křivky, ale otec často říká že pak klůci nedávají pozor při práci, tak jak by měli.

( Hihi se nestalo jednou 🤭)

Ano slyšíte správně bydlíme s šesti kluky a s čtyřma holkama, protože jsme spolek, a táta jakožto boss se rozhodl že budou bydlet s námi ve vile.

Takže nás tu je dohromady docela dost.

Sice je nás o hodně více ale většina bydlí se svou rodinou v ústraní aby je tolik neohrožovali na životě.

Kluci:

Marcus - je mu 20, je to fajn kluk možná nejvíce normální ze všech co tu jsou. Má přítelkyni jménem Rose. Je to úžasná a velmi šikovná holka takže si vybral velmi dobře.

Leo - je mu 19, super kluk co hulí občas travku , ale jinak fajne klučina. Je sám, ale prý se mu líbí jedna holčina od nás ze školy.

Thomas - je mu 20, jediný z kluků umí fakt perfektně s noži je to něco jako náš kat.

Mike - je mu 18, typický badboy. Líta věčně po barech a buť to chlastá nebo pícha každou která mu dá.

Fred - je mu 16, skvělý
kluk. Můj malý bráška. Vždy si navzájem kryjeme záda a toho si moc vážím bez něj bych tu už kolikrát nebyla a byla bych tam nahoře u mamky.

A poslední z kluků je tu kdo jiný než náš

Nick - je mu 22, fajn klučina taky aby nebyl když je to velký bratr. Pašuje přes hranice i tady u nás drogy a bíly maso.

(Kdyby někdo nevěděl tak to je že unášejí mladé dívek a pak je prodávají třeba do ciziny)

A je to gay, má přítele, který o jeho práci zatim nic neví kvůli jeho bezpečí, ale je to super kluk jmenuje se Grey jsem tam taky někdy přijde za Nickem.

( A samozřejmě zamnou ale to Nicki nerad slyší 😅 )

Holky:

Chloe - Je jí 17, hodná holčina, ale když se naštve tak není dobrý se k ní přibližovat. Miluje ružovou barvu.

( má i růžovou pistol 😏)

Lucy - Je jí 18, skvělá holka. Přítelkyně mého bratrance. Je to moje velmi dobrá kamarádka a nikdy by nevyzradila mé tajemství.

( Čehož si velice cením )

Rose - je jí 19, je to fajn kamoška. Přítelkyně Marcuse jsou spolu už nějaký ten pátek.

Karol - je jí 35, velmi zkušená a moudrá, a také moje teta je to mamky nevlastní sestra. Teta Karol pomáhala hodně s mou výchovou po smrti mamky a jsem za to ráda, protože i když se chovám tak jak se chovám tak je to moje rodina a ta se chrání zuby nehty.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 01 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Mafian GirlKde žijí příběhy. Začni objevovat