Una cate una, fetele erau scoase afara din camera, si prima data m-am gandit ca asta insemna faptul ca au fost alese in fata mea, si ma simteam putin ca acel copil gras din sala de sport care era mereu lasat la urma. Dar apoi mi-au strigat numarul si m-am dus spre usa pe care celelalte fete iesira. Odata ce am pasit in cealalta camera, am fost dusa in centrul ei. Peste tot in jurul meu erau cateva camere mici cu peretii din sticla. Fiecare camera era slab luminata si avea o masuta, un telefon, un fotoliu si o persoana inauntru.
Prima camera era a unui seic cu ochelari de soare, cu un turban alb pe cap si era imbracat intr-un costum. Doua dintre fetele care erau pe hol cu mine putin timp inainte, erau in camera cu el, sarutandu-l si mangaindu-i pieptul si poala. Mi-am deviat de jena atentia, doar ca sa vad un alt barbat intr-o alta camera.
Omul asta era mare, adica mare cat o casa frate. Imi aducea aminte de Jabba the Hutt, o imagine a printesei Leia legata cu un lant langa el mi-a trecut prin minte imediat si un fior mi-a strabatut sira spinarii. Cred ca mi-am imaginat cam multe. Nici cand eram mica nu mi-am imaginat ca as fi printesa Leia, si cu siguranta nu o sa imi imaginez acum.
Intr-o alta camera era un tip asiatic mai mic, cu doua matahale in spatele lui. Banuiesc ca Kyle ar fi fost mai mult genul lui. Nu cred ca putea fi prea amenintator. Cred ca era aici mai mult pentru a tine pasul cu pretentiile publicului, in timp ce i-o tragea unuia in cur... serios. Nu te mai ascunde atat omuletule.
M-am uitat spre ultima camera, si am oftat in sinea mea, cand am vazut ca lumina era stinsa. Aparent, oricine a fost deja acolo, si-a facut selectia si a plecat, lucru care nu imi dadea mie prea multe sperante in legatura cu ceilalti trei. Haide ma, gay asiatic. Dar apoi, o luminita portocalie licari in camera intunecata de parca era un ultim fum tras dintr-o tigara. M-am uitat mai atent si cu greu puteam sa observ pe cineva stand comod in acel fotoliu. Se misca pentru a se pune mai confortabil, ceea ce m-a facut sa-l vad mai bine, dar nu atat de bine incat sa il vad calumea.
"Domnilor," spuse James batandu-si palmele si venind in spatele meu. "Aceasta este minunata Alex Jones, numarul de ordine 69 de pe lista din aceasta seara. Cred ca aveti toate detaliile despre ea, dar permiteti-mi sa subliniez unele dintre atributele sale cele mai importante."
"In primul rand, a venit aici de bunavoie, asa ca nu trebuie sa va faceti griji ca va fugi de voi. Cu siguranta, nu arata deloc rau, ceea ce o sa va faca viata cu mult mai usoara, avand in vedere ca sunteti oameni cu functii inalte in societate. E tanara, dar nu foarte tanara, asa ca prietenii si familia o sa creada ca aveti o relatie normala, daca va intereseaza asta. Este educata si manierata. Are toti dintii si e sanatoasa tun. Nu are probleme cu drogurile, asa ca nu o sa va retina nimic din ceea ce vreti sa-i faceti ei sau cu ea. Si probabil, cel mai valoros lucru al acestui bun este ca, inocenta ei este complet intacta. Aceasta , dragii mei domni, este o virgia de nota 10. Intacta, neatinsa... pura ca zapada proaspat cazuta. Perfecta pentru a o instrui, nu-i asa? Acestea fiind spuse, sa incepem licitatia de la 500.000 de dolari, si fie ca cel mai norocos bastard sa castige." Spuse James cu un zambet larg si fals , intorcandu-se spre mine facandu-mi cu ochiul, apoi a coborat de pe platforma si iesi din camera.
Platforma din mijlocul camerei, pe care stateam, incepu sa se miste, si, desi nu avea o viteza prea mare, m-a luat prin surprindere si m-a facut sa-mi pierrd putin echilibrul. Platforma se invartea cu mine cand licitatia incepuse. Nu se auzeau voci, doar un sunet ocazional cand lumina din dreptul usilor camerelor se aprindea. Puteam sa ii vad cand ridicau receptorul telefonului si vorbeau inainte ca lumina sa se stinga, presupun ca asta era metoda de a-si spune fiecare oferta.
Nu aveam nicio idée cat de mult crescuse oferta in acel moment. Speram ca se va termina cu o suma suficent de mare, care ii va acoperi operatia mamei. Dupa un timp, seicul si tipul gay asiatic au renuntat, lasandu-i pe Jabba the Hutt si tipul misterios sa se lupte pentru mine. Normal, habar nu aveam cum arata tipul misteiros, dar sigur arata mai bine decat tipul asta Jabba the Hutt.