Przedstawienie Postaci

3 0 0
                                    

Michael Johnson: Ma 29 lat i jest przedsiębiorcą. Jest żonaty wraz z żoną Jennifer ma dwójkę dzieci. Akurat wcześniej z Johnem robili podobne napady w przeszłości. Akurat wcześniej z Johnem robili podobne napady w przeszłości ale byli wtedy małolatami i sąd ich wtedy skazywał do poprawczaka na 3 lata. Michael jest bardzo dobry w robieniu bardzo dokładnych planów jeżeli chodzi o napady. Fakt może potrzeba czasu na to aby móc wykonać tę robotę ale trzeba zrobić to do perfekcji w taki sposób aby nikt nie widział ani nie słyszał.

John Lasswel: Ma 30 lat i też jest przedsiębiorcą. Pracuje w tej samej firmie co Michael. Ma żonę Kate i dwójkę dzieci. John za każdym razem robił wszystko co Michael mu tłumaczył. Chytał każde jego słowo i też chciał zrobić wszystko aby ten plan wypalił.

Sierżant Chester Morris: Ma 32 lata i pracuje w policji od 6 lat. Bardzo dobrze zna Michaela i Johna ponieważ zawsze przyłapywał ich na gorącym uczynku. On za każdym razem robił wszystko aby John i Michael  nie poszli do więzienia bo wiedział o tym, że byli zmuszani do tego lecz nie wiedział o tym, że robili to z własnej woli bo chcieli w ten sposób zdobyć rozgłos w telewizji i internecie.

Jennifer Johnson: Żona Michaela. Ma 30 lat. Zna się bardzo dobrze z Michaelem bo chodzili do tego samego liceum. Tak samo zna się bardzo dobrze z Johnem. Oczywiście nie czuła nic poza przyjaźnią. Nie chciała tego robić bo ona miała wrażenie jakby John był w niej zakochany.

Kate Lasswel: Żona Johna. Ma 34 lata i pracuje w sądzie jako prokurator. Akurat robiła wszystko aby dane osoby nie poszły do więzienia ponieważ cały czas wierzy w to, że te osoby, które są na sali sądowej to postacie, którym należy dać drugą szansę. Ona nie wie o tym, że John i Michael byli skazywani za podobne czyny.

KontrolaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz