O.M.G (bu kim yhaa)

30 2 6
                                    

Sonunda okula gelmiştik.sınıfa girdik.yerlerimize oturduk.ders başladı.
-bugün sınıfa yeni öğrenciler gelicek çocuklar.gelen kişiler arkanıza oturucak kızlar.kızlaaaarrr.
-ııı tamam hocam,dedim.
Biz konuşmaya devam ederken birden kapı çaldı.yeni öğrenciler gelmişş.sınıfa bir girdiker armoni ile benim alnımızda 404 eror yazısı belirdi resmen.bide çok cool çocuklarmışlar.isimleri poyraz ve berkmiş.arkamıza oturdular.biz yinede umursamayıp sohpete devam ettik.5-10 dk sonra zil çaldı.biz çıkar çıkmaz çocuklarda çıktı.bir süre sonra bizi takip etmeye başladılar bayağı bir çkaçtıktan sonra okulun gizli tüneline girdik.(öğretmenlerin bilmediği yani sadece öğrencilerin bildiği sewgililerin falan buluştuğu tünel gibi bişey.kapısı falan var.bizden önceki öğrenciler kazmış.)oraya girdik.yine bizi takip etmişler.amk kuyruk mübarek.orada birkaç tur attıktan sonra tam çıkarken ayağım takıldı ve düştüm.armonide bana takılıp düştü.ikimizde poyraz ve berkin kucağına düştük.bir süre o modda kaldık.kalp atışlarım hızlanmaya başladı.ve birden kendime geldim.
-napiosun sen beee.piss sapıkkk!!!
-ne sapığı bee.manyak mısın kızım sen???
-siz varken bana düşmez beyefendi.:///!!!
BU BÖLÜM ŞİMDİLİK BU KADAR BİRDAHAKİ BÖLÜMDE TELAFİ EDERİM;))
Voteleyip yorum yazmayı unutmayın;))

Hayat Bana GüzelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin