21.12.2020
Luna bahçe kapısından içeri giriyorken arkadaşı Lena'yı görmüştü havuz kenarında.Lena,o kadar içten bir şekilde ağlıyordu ki Luna ne olduğunu öğrenmek için hızlıca yanına doğru ilerlemişti.
Luna,Lena'nın yanına oturup,omzuna koymuştu elini; ardından lena kafasını kaldırıp,kızarmış gözlerini Luna'ya doğru dikmişti.
arkadaşını o halde görmek Luna'ya acı vermişti sadece.Lena ne bir şey söyleyebiliyor ne de söylemek istiyordu.Kalbi o kadar kırılmıştı ki bunu tarif etmek imkansızdı.
Daha fazla dayanamayıp,sımsıkı sarılmıştı Lena.O kadar şiddetli bir şekilde ağlıyordu ki Luna ne yapacağını şaşırmıştı adeta.Neler olup bittiğini,arkadaşına kimin bunu yaptığını öğrenmek ve her kimse; ona hayatı dar etmek istiyordu.
Fakat Luna,arkadaşına zarar veren kişinin hayatını değil; arkadaşının hayatını ona dar etmeyi tercih etmişti.
Bazen,yaptığımız tercihler büyük enkazlara yol açabiliyordu.Bina sağlam değilse içindeki insanları kurtarmak bir o kadar zor bir hal alıyordu.
Luna,Lena'yı o enkazda bırakmayı tercih etmişti ama lena bunu asla unutmamıştı.O enkazda kalmak,lena için büyük bir travma haline gelmişti.
En yakın arkadaşı her şeyini çalmıştı.Bu Dünya'daki her şeyim dediği adamı çalmıştı en başta...
ravza bacimin beni inf etmesiyle birlikte asla final goremeyecginiz bir yeni kurgu daha
2 kisinin okuyacagini bilmenin verdigi rahatlama ile birlikte hayirli ugurlu olsun