BÖLÜM 1

10 3 3
                                    

İşte karşınızda Benimsin kitabının ilk bölümü. İyi okumalar!

                   🫀

2008 12 mayıs

....

Mayıs ayı sıcak bir esinti ile devam ederken kanepede oturmuş aynadan üzerini düzelten anneme bakıyordum.

"Ben Hümeyra teyzenle Berna yengelere gidiyorum uslu dur evde tamam mı kızım? Ve sıkılırsan Alazlara Buketin yanına gidersin."

"Tamam anne"

"Görüşürüz bitanem"

Yanağımı öpüp gitti. Ablam arkadaşının doğum gününe gitmişti. Evde yalnızdım. 7 yaşında olmama rağmen hiçbirşeyden korkmazdım.

Evde sıkılıyordum. Biraz televizyon izledikten sonra ödevlerimi yapmaya karar verdim. Matematikten nefret ediyordum ama yapmak zorundaydım.

"Bismillah" diyip okumaya başladım.

"Muratın 5 elması var o bütün elmaları dörde bölerse kaç dilim elması olur?"

Bu ne şimdi. Anlamadım ki, ne yazayım. Matematiği anlamıyordum. İğrençti matematik.

Dur bir saniye? Ben Alazın yanına gideyim o bilir. Ondan yardım alırdım.

Matematik kitabımı,defterimi ve kalemimi elime alıp evden çıktım.

Evleri çokta uzakta değildi. 3 ev uzaklığındaydı. Koşarak evlerine gidiyordum. Kalemim düştü ve dönüp aldım. Tekrar koşup evlerine vardım. Kapı ziline bastım. Durmadan basıyordum.

"Geldim"

Alazın sesini duymamla zilden elimi çektim.

"Merhaba Alazcık naber?"

"Sanada merhaba küçük Alev"

"Küçük mü?" Güldüm.

"Küçük senin bacındır lan. "

"Neyse Alev. Ne için gelmiştin?"

Kitabımı kaldırdım.

"Ödevime yardım edeceksin."

"İyi. Geç içeri"

Salona geçtiğimde ilk gözüme çarpan buketti. Yerde oturmuş barbielerle oynuyordu. Anlamıyorum bu barbielerde ne buluyorlar ki? Babası Onur amcada koltukta oturmuş televizyon izliyordu.

"Hoşgeldin Alev kızım"

"Merhaba Onur amca"

"Gel"

Alazın merdivenlerden çıkmasıyla onu takip ettim ve odasına geçtik. Kitabımı ve defterimi masaya bıraktım. Kitabı açtı.

"Hangi sayfa?"

Kitabı kendime doğru çevirip sayfayı açtım ve soruyuda gösterdim.
Daha sonra tekrar kitabı ona taraf çevirdim. Soruyu okudu .

"Kızım sen salak mısın?"

"Yioooo niyeymiş?"

"Bunu anlamayacak kadar gerizekalı olamazsın Alev."

"Hadi lan ordan. Anlamadıysam ne yapabilirim? Buraya bana yardım et diye geldim. Alay et diye değil."

"Tamam. Bak şimdi. Sadece bölüp çarpıcaksın."

"Tamam anlat işte. Hem tek anlamadığım soru o değildi."

"Ya sabır."

"Anlatsana"

"Bak iyi dinle."

"Tamam anlat."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENİMSİN (KALP ATIŞI SERİSİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin