Eski sevgilim Emir. Off yaa şimdi herşeyi mahfedecekti. Kendi kendime düşünüyorum,acaba Deniz'e herşeyi anlatsam mı yoksa anlatmasam mı??. Bi dakka ya Deniz kim kızım senin sevgilin falan değil,ya bozarsa seni??.
Off içimdeki ses off. Ne yapaçağım ben şimdi. Ne diyeceğim ona??. Acaba tepkisi ne olacak diye düşünürken birinin bana dokunduğunu fark ettim. Dokunan kişi eski sevgilim "ADI LAZIM DEĞİL". Bana "hayatım" dedi. Deniz'e kafamı çevirdiğimde sinirli bir yüz ifadesi gördüm.
Hemen söze atılıp;ben senin hayatın falan değilim. Alaycı bir ses tonuyla bana aaa hani biz hiç ayrılmayacaktık. Nereye gidersek gidelim beraber olacaktık. Ya neden anlamak istemiyorsun dedim ve sözlerime devam ettim biz senle ayrıldık. Bitti gitti Finish BEN SENİ ARTIK SEV - Mİ - YO - RUM bunu anla artık. Hemen Deniz söze girdi, bu kim Masal ?
Hemen anlat bana bu ukala kim? Şeyy Deniz. Bu benim derken Emir soze girdi sevgilisiyim dedi. Hızlıca bir yumruk geçirdi Deniz Emir'e. Ben de bağırıyordum. Tolga ve Yiğit gelmişti ama bir faydası yoktu. Deniz durmuyordu, ben de en sonunda dayanamayıp Denizz !! diye bağırdım. Kavga kesilmişti artık kavga etmiyolardı.
Deniz'e hemen benimle dışarı gel işareti yaptım ve geldi. Hemen söze girdim, sus Deniz sakın birşey söylüyüm deme sadece beni iyi dinle,sözümü kesme. Sen neden Emir'i dövüyorsun neden, sen kimsin Deniz. Çok sinirliydim ağzımdan çıkanı kulağım duymuyordu.
Deniz sözümü kesti ve konuşmaya başladı, yeter artık Masal görmüyor musun ben sana deliler gibi aşığım.Gör artık dedi ve hızlıca arabasına binip gitti. Ben de arkasından Deniz diye bağırıyordum. Durmamıştı bile. Arkamdan Masal diye biri bağırıyordu.Ben de Tolga ve Yiğit sanıp kafamı çevirdiğimde bağıran kişinin Emir olduğunu gördüm. Hızlı adımlarla yanıma doğru geliyordu. Anlaşılan bu çocuk başıma bela olacaktı.
Biraz konuşalım mı ? dedi. Tamam dedim ve konuşmaya başladı. Bir süre sonra durdu ve Yiğit,Tolga,Rana ve Eylül bizi dinliyo biraz uzaklaşalım bizi duymasın dedi ben de kabul ettim ve ve Emir'in arabasının yanına geldik. Hemen Emir söze girdi bak Masal benim amacım bu değildi, ben hâlâ senin beni sevdiğini düşündüm.
Siz aniden gidince ben de sana süpriz yapmak istedim dedi ve beni öpmeye başladı. Ben bunu istemiyordum. Hemen yüzüne okkalı bir tokat geçirdim ve oradan hemem uzaklaştım. Arkama bile bakmadan hızlı adımlarla yürüyordum.
Arkamdan bir arabanın geldiğini hissettim kenera çekilecektim ki bir anda ağzımda bir el ve pamuk hissettim 1 dakika sonra heryer karanlığa bürünmüştü. Anlaşılan Emir beni kaçırmıştı. Off acaba bizi Emir ve Yiğit görmüşler midir ??
Diye düşünürken içeri biri girdi. Gözlerim bağlı, bedenim bir sandalyeye bağlı ve en önemlisi de bağıramıyordum. Uff şimdi ne yapacaktım. Ya keşke Deniz'e o kadar sert çıkmasaydım.
Ya bir günde olaysız bir günüm olsun aslında Denizle tanıştığımdan belli hiçbir sorun yoktu. Anlaşılan o ki bana Emir uğursuzluk getiriyordu. Diye düşünüyorken Emir söze girdi.
Bak Masal ben seni çok seviyorum. Neden anlamak istemiyorsun Deniz seni hiç sevmiyor. Onun aşkı yalan. Seni kullanacak o, dedi ve ekledi bi seçim yap ya o ya ben. Anlaşılan o ki bu salağı kandırmak için onun istediği cevabı vereceğim.
ARKADAŞLAR YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM
HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM ♥♥♥