Bugün o gündü sonunda Mikey'e Japonya'ya geri dönüyordum. Acaba yokluğumda hiç aklına geldim mi? Onunla yüzleşmek istiyorum ama birazda korkuyorum. Draken'den bontenin takıldığı birkaç mekan öğrendim bu akşam onunla yüzleşeceğim. Tabii ki İrina olarak değil lens ve peruk takacağım yoksa sarı gözlerimi gördüğü an beni tanır.
Akşam olduğunda Draken'in bahsettiği mekanların kameralarını hackledim ve beklemeye başladım. Mekanlar genel olarak kumar üzerineydi. Japonya'ya dönmeden son 1 yılımda kameralar aracılığıyla Mikey'i takip etmiştim evindeki kameralar da dahil. Keşke odasında da bir tane olsaymış. Sapıklaşma İrina.
Sonunda kameralarımdan birinde belirdiler. Hemen hazırlandım ve onların olduğu mekana gittim. Çok heyecan yapmıştım neredeyse bir sakinleştirici alacaktım. Mikey'in değişimine hala alışamamıştım.
Bar kısmına geçip bir içki aldım etrafa çok fazla bakmıyordum ilgi çekmemem gerek ama bu güzellikle zor tabi tamam tamam şımarma İrina.
Mikey oyunlara girmiyordu sadece adamlarını yönlendiriyordu. Ona bir kere bakmak istiyorum o gözlerinin bana bakarken parlamasını istiyorum benim için ölüp bitmesini istiyorum.
Mikey'e bakmak için onun olduğu tarafa döndüğümde zaten bana bakıyordu. Beni tanımış olamazsın Manjiro Sano eğer tanıdıysan hiçbir güç seni orada tutamaz çoktan yanımda bitmiştin seni çok iyi tanıyorum benimle oyun oynayamazsın.
İçkimi bırakıp masalardan birine oturdum ve kumara katıldım. Ne kadar sevmesemde herhangi biriymiş gibi davranmam gerekiyordu. Yaklaşık 1 saat geçtikten sonra kalkıp içki almaya gitmiştim ki dikkatimi Sanzu çekti.
"Patron seninle konuşmak istiyor." (Sanzu)
"Patronun kim?"
"Buraya geliyorsun ve buranın sahibini tanımıyor musun? Benimle oynama hızlı ol patron beklemeyi sevmez." (Sanzu)
Sanzuya bakmakla yetindim ve ayağa kalktım. Sanzu yürümeye başladığında onu takip ettim.
Mikey'in yanına geldiğimizde Sanzu oturmam içim kolumdan tutup ittirecekti ki izin vermedim kolumu hızla çekerek kendim oturdum."Bana tanıdığım birini hatırlatıyorsun." (Mikey)
"Hep aynı şeyi söylüyorsunuz başka numaranız yok mu?"
"Ne demek istiyorsun?" (M)
"Beni tavlamak için ucuz numaralara başvurma diyorum."
"Öyle bir amacım yok. Kimsin? Seni burada ilk defa görüyorum." (M)
"Kim olmamı isterdin?"
"Oyunu kes! Kime çalışıyorsun?" (M)
"Birine çalışmak hiç benlik değil beyefendi."
"Alın bunu konuşana kadar bırakmayın." (M)
Sanzu ve diğerleri üzerime doğru gelmeye başladığında hızla kalktım ve içki şişelerinden birini alıp kırarak keskin kısmını onlara tuttum.
"Yazık oldu çokta güzel." (Ran)
Bu kötü oldu onlara zarar vermek istemezdim ama kimse bana dokunamaz ayrıca kimliğimi öğrenmemeleri gerekiyor. Uzun zamandır dövüşmüyordum umarım paslanmamışımdır.
Ran bana doğru geldiğinde aniden eğilip dizine tekme attım geri sendeliğinde Rindou öne atıldı geri adım atmayacaktım bana doğru uzattığı kolunu tuttum ve dizimle dirseğini ters yöne büktüm kırılma sesiyle Rindou ufak bi çığlık atarak geri çekildi.
Ran tekrar atağa geçti bana doğru koşarken beklemediği anda eğilip toplarına yumruk attım bir daha ayağa kalkabileceğini sanmıyorum.
"Bi kızı yakalayamadınız amına koyayım." (S)
Sanzu bana doğru silahıyla geliyordu o silah biraz büyük sanki be.
Sanzu silahını bana tam doğrulturken harekete geçtim ve parmaklarıyla kabzayı tutarken tekme atarmış gibi fake attım eli tetiğe gittiği anda sakladığım camla parmaklarını kestim. Silahı Sanzu'nun elinden alıp Mikey'e doğrulttum.
"Asıl sen kimsin?"
Biraz salağa yatmak işime yarayacaktı. Mikey direkt gözlerimin içine bakıyordu öyle bakma Manjiro içim gidiyor.
"İlginç" (M)
Mikey bana daha farklı bakmaya başlamıştı. Sanırım oyunum buraya kadar.
"Dövüş stilin ve o kokun.. hoşgeldin İrina." (M)
Peruğumu ve lenslerimi çıkardım.
"Wow büyüleyici bir güzellik." (Ran)
Sanzu hızlıca Ran'ın karnına vurdu.
"Sesini kes Haitani" (S)
"Beni özledin mi Manjiro?"
"Neden döndün İrina?" (M)
"Yarım kalan bir hikayemiz var."
Mikey cevap vermedi.
"Konuşmak istiyorum."
Mikey, bana ve diğerlerine toplantı salonunu işaret etti ve yürümeye başladı. Tek konuşuruz diye düşünüyordum neyse. İçeri geçip oturduk ama kimseden ses çıkmıyordu açıkçası Mikey'in bana bakışlarından dolayı gerilmiştim.
"Ee neler yapıyordun İrina?" (Ran)
"Yazılım uzmanıyım o kullandığınız Youtube'u ben kodluyorum."
"Harika bizim de bir hackera ihtiyacımız vardı bontene katılmaya ne dersin?" (Ran)
"Bizim zaten hackerımız var Ran." (M)
"Aslında.. bonten kurulduğundan beri hack işlerimizi İrina yapıyor." (Kokonoi)
Mikey hafif şaşırmış bir ifadeyle koko'ya bakıyordu.
"Neden benim bundan haberim yok?" (M)
"Söyleseydim İrina beni öldürürdü." (K)
Daha fazla bu konuşmada kalamazdım ayağa kalktım ve kapıya yönlendim.
"Dur." (M)
"Gidiyorum Manjiro."
"Buraya geldiğine göre artık bontene aitsin bizimle geleceksin." (M)
Ne diyor bu ya kardeşim benim işim gücüm var daha güncellemeyi kodlayacağım aa dalga geçiyor benimle kesin.
"Farkındaysan çalışan bir insanım ben o işler öyle olmuyor Manjiro bey."
"Bütün bilgisayarlarını getirteceğim benim için çalışacaksın İrina." (M)
Kabul etsem mi acep.. şaka yapıyorum tabii ki kabul edeceğim.
"Eski zamanlardaki gibi."