De Jong x Ter Stegen

41 6 7
                                    


W słoneczny wieczór w Barcelonie, gdy ostatnie promienie słońca oświetlały Camp Nou, Frankie de Jong i Marc-André ter Stegen zakończyli intensywny trening. Obaj piłkarze byli nie tylko kolegami z drużyny, ale także bardzo bliskimi przyjaciółmi. Ich relacja z każdym dniem stawała się coraz głębsza, a wspólne chwile na boisku przeplatały się z chwilami spędzonymi poza nim.

Pewnego wieczoru, po zwycięskim meczu, postanowili udać się na spacer po plaży. Szum fal i ciepły wiatr sprawiały, że atmosfera była idealna. Rozmawiali o swoich marzeniach, planach na przyszłość i o tym, jak ważna jest dla nich Barcelona. Frankie, z jego naturalnym urokiem i poczuciem humoru, potrafił rozśmieszyć Marc'a, który często był poważny i skupiony.

Z każdym krokiem, ich przyjaźń zaczęła przybierać inną formę. Frankie zauważył, jak bardzo podoba mu się nie tylko talent Marc'a, ale także jego sposób bycia, jego pasja do piłki i to, jak dba o innych. Z kolei Marc, dostrzegł w Frankie'm coś więcej niż tylko kolegę z drużyny – jego otwartość, empatię i radość życia.

Pewnego wieczoru, siedząc na plaży, Frankie zebrał odwagę i postanowił wyznać swoje uczucia. „Marc, jest coś, o czym muszę z tobą porozmawiać..." – zaczął niepewnie. Marc spojrzał na niego z ciekawością, a serce Frankie'ego zaczęło bić szybciej. „Czuję, że między nami jest coś więcej niż tylko przyjaźń. Jesteś dla mnie bardzo ważny."

Marc, zaskoczony, uśmiechnął się szeroko. „Czuję to samo, Frankie. Nie potrafię wyobrazić sobie, że mogłoby nas nie być w naszym życiu." W tym momencie obaj piłkarze zrozumieli, że ich relacja weszła na nowy poziom.

Z czasem zaczęli spędzać ze sobą coraz więcej czasu, nie tylko na boisku, ale także poza nim. Ich uczucia były silniejsze niż kiedykolwiek, a miłość kwitła wśród świateł Barcelony. Wspólnie odkrywali miasto, dzielili się marzeniami i wspierali się nawzajem w trudnych momentach.

Frankie i Marc wiedzieli, że ich uczucie nie tylko wzbogaca ich życie, ale także dodaje nowej energii ich grze. Na boisku, ich chemia była nie do podrobienia, a każdy mecz był dla nich okazją do świętowania tej wyjątkowej relacji. Ich miłość stała się inspiracją dla innych, pokazując, że prawdziwe uczucia mogą istnieć nawet w świecie sportu, gdzie rywalizacja często dominuje.

Z każdym dniem ich związek stawał się silniejszy, a Barcelona stawała się świadkiem nie tylko ich sukcesów sportowych, ale także pięknej historii miłości, która rozkwitała w sercu Katalonii
———————————————————————————————————
Ship z pomysłu Ememekdsksm i tacohemingej
Mam nadzieję że się podoba, przepraszam za błędy

Miłego wieczoru

Love you all xx

𝑭𝒐𝒐𝒕𝒃𝒂𝒍𝒍 𝑶𝒏𝒆 𝑺𝒉𝒐𝒕𝒔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz