0.2

6 1 0
                                    

Seungmin'den

Evet babamdan ve annemden azar işittim.

Odama gittiğimde bana yengemin armağan ettiği tacı bulmaya çalışıyordum. Dolaplarıma, masama, yatağıma... Hiç bir yerde bulamıyordum. Bu taç benim için çok önemli idi hemen annemin yanına gittim.

 Bu taç benim için çok önemli idi hemen annemin yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taç👆🏻

Seungmin: vâlidem. Yengemin bana armağan ettiği büyülü tacı bulamıyorum. Siz nerede olduğunu biliyor musunuz?

Soy-an: maalesef tatlım. Hiç görmedim.

Seungmin: teşekkürler vâlidem.

Soy-an: rica ederim tatlım.

Annemin önünde eğildikten sonra odama geri gittim. Gittiğimde ise karşımda Bang vârisi duruyordu... Bang Hyunjin!

Hyunjin: sanırım bunu arıyordun.

Seungmin: geri ver tacımı.

Hyunjin: ahh vâris Seungmin. Gerçekten tam bir aptalsın. Bu tacı sana vericeğimi mi sanıyorsun? Zavallı.

Seungmin: vâris Bang Hyunjin. Sınırları zorlama ve tacı geri ver.

Hyunjin: hmm versem mi acaba?

Hyunjin'e doğru gitmeye başladım. Hızlıca elinden tacımı alıcak iken o benim kafama taktı tacı. Garip.

Hyunjin: vâris Seungmin gerçekten tam bir aptalsın. Taca büyü yaptım. Artık kafandan sadece gece uyumadan önce çıkarabileceksin ancak sabah uyandığında kendi kendine o tacı takmak zorundasın.

Seungmin: ya takmaz isem?

Hyunjin: işte o zaman lanetlenirsin.

Seungmin: has siktir ya. Of tamam istediğini yapıcam.

Hyunjin: afferin vâris Seungmin.

Seungmin: LANET OLSUN!

Hyunjin: bay bay vâris Seungmin.

Hyunjin ortadan kaybolmuştu, bende yatağıma uzandım.

Yaklaşık 3 saattir yatakta uzanıyordum. Canım sıkılmıştı. Acaba Hyunjin'in taca yaptığı büyü neydi?

Hyunjin'den

Seungmin'in tacına yaptığım büyü axelousgebharin büyüsü idi. Bu büyü bir Meleği şeytana dönüştürüyordu.

BİKAÇ GÜN SONRA PAZAR GÜNÜ

Soy-an'dan

Bugün Seungmin'de bişey fark etmiştim bi garip davranıyordu ve tacını hiç çıkarmiyordu. Bir hizmetliden Seungmin'i çağırmasını istedim.

Seungmin: ne oldu vâlidem?

Soy-an: sende bir gariplik var sanki oğlum.

Seungmin: anne... Bikaç gün önce hani tacımı kaybetmiştim ya.

Soy-an: eee sonra ne oldu?

Seungmin: Bang Krallığının vârisi olan Hyunjin gelmiş ve tacımı almış. Sonra tacıma büyü yaptı ve eğer ki tacı çıkarırsam lanetlenirsin. Sadece gece çıkarabilirim. Ve bu taç beni şeytan yapıyor.

Soy-an: olamaz. Seni kullanıp MelTan Evrenindeki tüm melekleri öldürücekler. Buna izin veremem.

Seungmin: bı çözüm var mı?

Soy-an: evet ama bu çok riskli.

Seungmin: nedir vâlidem?

Soy-an: JO-AH

Jo-ah: evet kraliçem. Sorun nedir?

Soy-an: kralım, oğlumuza bir kara büyü yapılmış. Bunun çözümünü ona söylememe izin verir misiniz?

Jo-ah: kraliçem, siz odanıza gidin. Ben oğlumuza gerekli olan herşeyi anlatacağım.

Soy-an: emredersiniz kralım.

Diyip odadan ayrılmıştım.

Jo-ah'tan

Jo-ah: sevgili vârisim Kim Seungmin. Bana olayları anlatın.

Seungmin bana herşeyi bir bir anlattı. Bende çözümü biliyordum ancak. Bu çok riskli idi.

Jo-ah: değerli vârisim Seungmin. Büyüyü Bosman için Bang krallığına gitmen gerekiyor. Gittiğinde Hyunjin'i bul ve o'nu öldür. Unutma ki Şeytanlar ve Melekler ölümsüzdür. Ancak öldürmenin tek yolu insanların yarattığı o saçma büyülü silahlar. Hyunjin ölmicek. Sadece uzun bir süre uykuda olacak.

Seungmin'den

İşte macera benim için, şimdi başlıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Angels And Devils (Skz Chanmin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin