Bölüm 1: Anılarla Donmuş Zaman

0 0 0
                                    

---

Felix, eski antikacı dükkânının köşesindeki tozlu raflara bakarken kaşlarını çattı. Raflar, yılların biriktirdiği sararmış kitaplar ve eskimiş eşyalara ev sahipliği yapıyordu. Hyunjin hemen yanında durmuş, Felix'in bakışlarını takip ediyordu. Aralarındaki sessizlik, o an için her şeyi anlatıyordu; birbirlerine ihtiyaçları vardı ama hiçbir şey söyleyemiyorlardı.

Felix, elini uzatıp rafın üzerinde gözüne çarpan paslı eski fotoğraf makinesini aldı. "Ne kadar eski olabilir ki?" diye mırıldandı. Hyunjin hafifçe gülümsedi, bir şey demeden makineyi Felix’in elinden aldı.

"Bir deneyelim mi?" dedi, gözlerinde hafif bir parıltı.

Felix, istemsizce başını salladı. Hyunjin makineyi ayarlarken, Felix’in içinde eski, bastırdığı bir his yükselmeye başlamıştı. Zamanın nasıl geri döndüğünü hissetmiş gibiydi. Fotoğraf çekinmek, bu kadar basit bir şeyin içlerinde uyandırdığı ağır duygularla birleşmişti. Sanki geçmişin ağırlığı üzerlerine çöküyordu.

“Hazır mısın?” Hyunjin’in sesi, Felix’in düşüncelerini böldü.

Felix, derin bir nefes aldı. “Hazırım.”

Hyunjin, makineyi ayarlayıp deklanşöre bastığı anda her şey bir anda değişti. Parlak bir ışık etrafı sardı, gözleri kamaştıran bir beyazlık her yeri kapladı. Felix’in kalbi hızla atarken, dengesini kaybedip yere düşeceğini sandı. Sesler, görüntüler ve anılar kafasında birbirine karışmış gibiydi.

Gözlerini açtığında ise bambaşka bir yerdeydiler.

Birlikte çekindikleri fotoğraf bir şekilde onları geçmişe götürmüştü. Ancak bu, sıradan bir geçmiş değildi. İkisini de en çok yaralayan, geçmişte bıraktıklarını düşündükleri anılara geri dönmüşlerdi. Felix’in gençlik yıllarındaki acılar, Hyunjin’in en derin yaraları, şimdi canlı bir şekilde karşılarında duruyordu.

Felix, şaşkınlıkla etrafına baktı. Etrafta tanıdık yüzler, tanıdık yerler vardı ama... çok daha eskiydi her şey. Gözleri, Hyunjin’e çevrildi. Hyunjin, boş boş etrafına bakıyordu, dudakları titriyordu.

“Bu... imkânsız,” diye fısıldadı Hyunjin.

Felix ise sadece geçmişin karanlık hatıralarıyla yüzleşeceklerini biliyordu. Kaçamayacaklardı.

---

Zaman yolcuğundaki iki kayıp ruhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin