Bölüm 3: Geçmişi Düzeltme

0 0 0
                                    


Felix, Hyunjin’in gözlerindeki pişmanlığı görünce kalbinde bir şeylerin eridiğini hissetti. “Beni yalnız bıraktığın gün… hayatımın en karanlık anıydı,” dedi, sesi titriyordu. “Ailem gittiğinde, senin de gideceğini hiç düşünmemiştim.”

Hyunjin, geçmişin acı dolu anılarıyla yüzleşmek zorundaydı. “Biliyorum, Felix. O gün, seni terk ettiğim için kendimden nefret ediyorum,” diye yanıtladı. “Ama bu anı düzeltme fırsatım var. Eğer bu makine geçmişe dönecekse, her şeyi değiştireceğim.”

Felix, Hyunjin’in gözlerinde bir umut ışığı gördü. “Ne demek istiyorsun?”

Hyunjin, elindeki fotoğraf makinesine dikkatlice baktı. “Geçmişteki o anı değiştirebiliriz. Senin için her şeyi düzeltebilirim.”

Felix’in kalbi hızlıca çarpmaya başladı. “Ama nasıl? O anın acısını silmek imkansız.”

“Belki de imkansız değil,” dedi Hyunjin, kararlı bir sesle. “Belki o anı yaşarız ama ben orada olacağım. Senin yanındayım, Felix. Beni affetmeni istemiyorum; sadece geçmişi değiştirmek istiyorum.”

Felix, gözyaşlarını silerek Hyunjin’in yüzüne baktı. “Gerçekten bunu yapabilir misin?”

“Evet. Seni terk ettiğim anı, o korkunç anı değiştireceğim,” dedi Hyunjin. “O günden beri seni özlüyorum. Hayatımda olmanı istiyorum.”

Felix, geçmişin acısının yeniden canlanmasından korkuyordu ama Hyunjin’in kararlılığı ona cesaret verdi. “Tamam, birlikte yapalım. Ama bunun sonucunu kabul etmeliyiz.”

İkisi birlikte fotoğraf makinesine doğru ilerlediler. Hyunjin, “Geçmişe gitmek için hazır mısın?” diye sordu.

Felix, derin bir nefes aldı. “Evet. Ne olursa olsun, bunu denemeliyiz.”

Makine bir ışık patlamasıyla çalışmaya başladı. Felix ve Hyunjin, aniden kendilerini geçmişte, o unutulmaz günün eşiğinde buldular. Hyunjin, Felix’in yanına yaklaştı ve ona güven veren bir gülümseme ile gözlerinin içine baktı. “Bu sefer yanındayım.”

Felix, o anı yeniden yaşarken, Hyunjin’in yanında olduğunu bilmek ona bir güç verdi. Geçmişteki hataları düzeltmek için yeni bir şansa sahiptiler.

Hyunjin, o günün acısını birlikte aşmak için kararlıydı. Bu sefer, Felix’i asla yalnız bırakmayacaktı.

---

Zaman yolcuğundaki iki kayıp ruhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin