İnsan acıya kötü diyor. Acı çekmek istemiyor. Başına gelen tüm şeyleri imtihan diye adlandırıyor.
Oysaki acı lütuftur
Seni baştan oluşturur. Karakterini saglamlastırır. Korkularını söker alır. Seni duygusuz yapar.
Acıya alışan ruhlar bir süre sonra üzülmeyi bırakır. Onları kimse üzemez.
Beni kimse üzemez.
Ben Mavera. Bir şeyin arkasında olan anlamına geliyor ismim. Birinin arkasında yıkılmaz dağı olacak kişiyim ben.
Ben Mavera Tuğhan.
Şu anda tüm Türkiyenin hatta tüm dünyanın korktuğu Ölüm Melikelerinin lideriyim
Korktukları biz miyiz?
Hayır.
Korktukları bizim yapabileceklerimiz.
Korktukları bizim sınırımızın olmaması
Korktukları bizim acıma duygumuzun olmaması
Korktukları bize verilen o eğitimlere rağmen nasıl hayatta kaldığımız.Hoş. Korkmaya devam edebilirler çünkü bizi insanları bu hale getirmemiz için yetiştirdiler.
Bizi duygusuz yapmak için uğraştılar.
Bizi ölüm makinesi yaptılar.
Ben Mavera Tuğhan. 15 yaşında Ölüm Melikelerinin lideri oldum.
Şu ana kadarki en genç lider.
Lider olduğum zaman basının haberi yaymak için çok uğraştığını hatırlıyorum. İsmim günlerce gündemden düşmemişti. Diğer askeri birliklerin ve ajanlık bölümlerinin aksine Ölüm Melikeleri gizli değildi. Kimin lider olduğu, hangi eğitimlerin verildiği, eğitim sırasında kaç kişinin öldüğü, kimin sınavlardan geçip ana kadroya girdiği sıradan insanlar tarafından bilinirdi. Bu yüzden insanlar lider olduğumu duyunca hem çok şaşırmış hem de çok korkmuşlardı. Sonuçta en çok Ölüm olan birliğin başına 15 yaşında geçince herkes nasıl bunu yaptığımı sorguluyordu. Lider olduğumun ertesi günü televizyondaki spikerin dediği şey hala aklımda
"En tehlikeli mafya babalarından olan Akbatur Tuğhanın kızı Mavera Tuğhan 15 yaşında Ölüm melikelerini lideri seçildi. Ölüm melikelerinin şu ana kadar ki en genç lideri olan Mavera Tuğhanın bunu nasıl yaptığı ise bilinmiyor. Eski lider Benan Bekanın esrarengiz ölümünden 2 hafta sonra seçilen bu yeni lider hakkındaki dedikodular sürmekte çoğu kişi ülkenin saygınlığını artıran Ölüm Melikelerinin liderinin 15 yaşında bir kız çocuğu olmasından şikayetçi. Ülkemizi saygınlık seviyesinde yüksek sıralara taşıyan bu askeri uygulamanın başına tecrübesiz birinin çıkması diğer devletlerin ülkemizi küçük görmesine neden oluyor. Birliğin başına tecrübesiz birinin geçmesinin nedeninin babası Akbatur Tuğhandan kaynaklı olduğu düşünülüyor. Ülke yeni bir krizin eşiğine gelmiş bulunmakta. Dün olan liderlik seçmelerinden sonra çoğu kişi sokaklara çıkıp isyan etti. polisler..."
Birliğin başına geçmemin sebebi babam değildi. Asla olmadı.
Babam hayatımın hiçbir anında olmadı
Hoş. Keyfi bilir ben kimseye muhtaç değilim. Olmamaya da devam edeceğim.
Ülkenin krizin eşiğine gelmiş olmasını ele alırsak. Şunu söylemek isterim ki 3 yıldır liderim ve kimse karşıma çıkıpta isyanda bulunmadı.
Ki bulunamaz da
Ülkenin sayginlik seviyesini yükseklere taşıyan askeri birlik mi?
Artık Ülkenin saygınlık seviyesini tüm Dünyanın en tepesine koyan askeri birlik olarak biliniyor.
Ben mi?
Vahşet olarak biliniyorum.
Tetikçi diyorlar bana. Deli diyende var. Azrail diyende var. Ama en çok bilinen ismim Deccal.
Sadece geceleri çıkar
Bölgesine girerseniz sizin bağırsaklarınızı yerinden söker
Onu sinir ederseniz sizi kurşunla doldurur
Şımarıklık yaparsanız Deccal orağıyla gelip sizi biçer bak. Ses yapan çocukları hiç sevmezmiş o yüzden uslu durun tamam mı çocuklar
Düşmanlarının kellelerini evinin duvarına asar
Onun ismini anarsanız sinirlenip gelir ve sizi baltayla doğrar
Bakışlarıyla bir insanı öldürebilir....
Hakkımdaki hurafelerin nedeni birazcık da bendim sanırım lider olunca insanların güvenini kazanmam gerekiyordu. Bu yüzden düşman sorgulamarımın hepsini kamera karşısında yaptım.
E haliyle insanların gözünde imajim korkutucu bir hale geldi.Peki bu durumdan şikayetcimiyim diye sorun.
Hayır
Benden korkmaları iyi bir şey. Böylelikle benden uzak dururlar. Bana dokunmaya, bana vurmaya, bana laf söylemeye çalışmazlar.
Beni rahat bırakırlar.
Beni yalnız bırakırlar.
Her zamanki gibi.
Ben Mavera Tuğhan yalnızlığı kalkan, acıları kılıç yapan bir psikopatım.
İnsanları öldürdükten sonra yüz ifadesinde değişiklik oluşmayan bir psikopatım.
Asla gülmeyen bir psikopatım.
Kısacası psikopatım.
Fırsatınız varken bana bulaşmayın. Bulaşırsanız sizi bulaştığınıza pişman ederim.
Hepinizi gebertebilirim
Bu arada bakışlarımla insanları gerçekten öldürebiliyorum.
O bir hurafe değildi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geride Kalanlar
FantasyBen Mavera Tuğhan en tehlikeli mafyalardan birinin kızı, tüm dünyaya korku salan Ölüm Melikelerinin lideriyim Doğuştan bir hastalığım var. Duygularımı çok uçlarda yaşıyorum. Bu durum eskisi kadar çok olmasada hala devam ediyor. Ne ironi değilmi ama...