Merhabalar öncelikle kitaba geçmeden önce eski hesabımdan kitap yazıyordum ama ne yazık ki silindi hesap ve şuan bu hesaptan yazacağım.İYİ OKUMALAR
TANITIM
Urfa'nın en büyük aşiretlerinden İPÇİZADE aşiretinin hanımağası "HERA İPÇİZADE" ve bir diğer en büyük aşiretlerinden olan SOYKAMER aşiretinin ağası "AREM SOYKAMER"
arasında olan davranışları anlatmaktadır. Bu hikaye de +18 ve şiddet olacaktır, rahatsız olanlar okumasın iyi okumalar.HERA İPÇİZADE
22 yaşında olan güzelliğiyle, hırsıyla, asabi ve bir çok ağaya yaptıklarıyla Urfa'nın dilinde olan İPÇİZADE aşiretinin hanımağası HERA İPÇİZADE Ege üniversitesi tıp fakültesi 3 sınıf öğrencisidir, ama abisinin ölümünden sonra aşiretin başına geçtiği için okulu bırakmıştır bütün hayatını ailesi ve aşiretine adamıştır.Hera İPÇİZADE abisinin kanının yerde kalmaması için aşiretin başına geçmiş ve aralarında kan davası olan Eroğlu aşiretiyle olan davasını bitirmek için okulu bırakmıştır. Her ne kadar zor olsa da babası onu bugünler için yetiştirmiştir.Hera İPÇİZADE.
AREM SOYKAMER
27 yaşında olan Arem SOYKAMER Ankara üniversitesinde hukuk fakültesi bitirmiş ve mesleğini daha yapamadan aşiretin başına geçmiştir, Bu onu her ne kadar sinir etse de babası BERTAN SOYKAMER oğlunun aşiretin başına geçtiği için sevinmemiş aksine üzülmüştür. Arem endamı ve yakışıklığıyla genç kızların gözdesi haline gelmiştir. Arem SOYKAMER acımasız, yalan, ihanet, madde gibi pis olan işlere asla affı yoktur sadece yakışıklı olmasıyla değil acımasız olmasıyla da Urfa'da bilinir.Arem SOYKAMER.
ARKADAŞLAR ÖNCELİKLE ŞUANLİK SADECE İKİ KARAKTER TANITIMI YAPIYORUM. ELİMDRN GELDİĞİNCE BÖLÜM ATACAM VE LÜTFEN OKUDUĞUNUZ BÖLÜMLERİ OYLAYIN VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM.
"SİZCE HERA VE AREM NASIL TANIŞACAKLAR???"
"HERA VE AİLESİNİN İLİŞKİSİ NASIL???"
"AREM DENİLDİĞİ KADAR GADDAR BİRİ Mİ???"
"HERA EROĞLU AŞİRETİYLE OLAN DAVADA BAŞARILI OLUCAK MI???''
...
İYİ OKUMALARRR😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERA
Action22 yaşındaki bir aşiret hanımağası ve 27 yaşındaki bir Ağa'nın hikâyesi anlatılıyor şiddet ve +18 olacaktır. Rahatsız olanlar okumasın iyi okumalar.