22 yaşında üniversite okurken ne olduğunu anlamadan önce abimin ölümü sonra da aşiretin başına geçmiştim, üniversite okurken yinede hanımağaydım ama son sözü abim verirdi, ben ise babamgille Urfa'daki
aşirete bakardım. Abim doğu da aşiretlere bakardı iki kardeştik babam beni bu günler için yetiştirmişti, diğer kız arkadaşlarım babası kızlarının başını okşarken ben tarlada çalışıp aşirete bakıyordum aksine bundan bir şikayetim yoktu ama tek üzüldüğüm şey babamın beni bir kere bile sarılıp sevmemesiydi,ben sırf o var diye tıp fakültesini bırakıp aşiretin başına geçmiştim tabi tek sebeb bu değildi. Bugün de İPÇİZADE konağında diğer aşiret ağalarıyla olacak toplantı da aşiretin başına benim geçtiğim denilecekti biliyordum bu herkesi şok içinde koyacaktı ama artık alışmaları lazımdı ben babam ve abim gibi yumuşak yüzlü bir ağa değildim ve ben ne dersem diyim karşımda kim olursa olsun babam bile ki babamın kendisi bunu demişti:'Kızım karşındaki kişi ben bile olsam acıma' diye bende öyle olacaktım. Abimin kanını yerde bırakmıycam.Üstüme siyah dar vücut hatlarımı belli eden bir elbise giymiştim makyajım ise sade bir makyajdı. Annem içeriye girip aşiretin simgesi olan takı setini getirip bana 'bu aşiretin simgesi bunu asla kaybetme kaybedersen itibarın biter', demişti. Haklıydı ne olursa olsun kaybetmemek lazımdı.
Aşağıda hemen hemen bütün aşiret ağaları gelmişti yardımcım Zelal bana herşeyi söylüyordu. Ve kapım çaldı.
"Hanımım babanız sizi çağırmamı istedi."
"Tamam, Zelal ben geliyorum." Diyip aynada son kez kendime baktım mükemmeldim.
Aşağı indiğimde Berzan ağa denilen Rojda aşiretinin ağası bir şeyler konuşmaya çalışıyordu.
"Sen ne dersin Kubar ağa biz seni büyüğümüz bildik, saydık, sevdik sen bizi bir kıza mi emanet edeceksin, sen de biliyorsun ki bütün doğu senin sözünden geçemiyor şimdi bu kızın sözüne mi bak-"
"YETER ÖNCELİKLE KES O DİLİNİ YOKSA BEN KESMESİNİ BİLİRİM, SENİN KARŞINDA EV DE ÇEYİZ HAZIRLIYAN KIZIN YOK SENİN KARŞINDA KOSKOCA İPÇİZADE AŞİRETİNİN HANIMAĞASI HERA İPÇİZADE VAR KONUŞTUĞUNU BİLDE KONUŞ AĞA, SENİNDE DEDİĞİN GİBİ BÜTÜN DOĞU ARTIK BENİM HAKİMİMDE OLUCAK SİZ İSTER KABUL EDİN İSTER ETMEYİN BU BÖYLE BİLİNSİN!! CAVİT"
"Buyur hanımım."
"Git, bugün öğleden sonra bütün aşiret ağasının tekrar haber ver ki kendileri burda ama olsun biz bir davetiye gönderelim kendilerine dimi Berzan ağa neyse bugün Eroğlu aşiretiyle olan davamız biticektir."
"Emredersiniz hanımağam."diyip gidecekken tekrar durdurdum.
"Cavit söyle herkese kimse silah bıçak herhangi kesici delici bir çöp bile getirmiycek."
"Emredersiniz hanımağam."diyerek gitti.
Bende tekrar ağalara dönerek aşiret koltuğunda baş yere geçtim. Bacaklarımı üst üste atarak oturdum ordan Azizhan aşiretinin ağası ve burda oturan kişilerden en yaşlısı Zaza Azizhan kısık sesle kimsenin duymasını istemedigi Bir şekilde konuştu ne yazık ki ben duymuştum bana
"Ya haya ya edep bide bu edepsiz mi geçti başa yazıg lo yazig!"
içerisi bir anda benim sesimle dolmuştu.
"ZAZA AĞA BURADAKİ DİĞER AŞİRET AĞALARINDAN EN YAŞLISI OLMAN SANA BENİMLE BÖYLE KONUŞABİLME HAKKI VERMİYOR YERİNİ BİLESİN."
"Laye kuçuka kire te rabuye."
Ne demişti o bana ne demişti.
Köpek oğlu köpek mi kalkmış mı benim ah bu bunak bekle hele bekle
"Te bixapine."
Bütün herkes baba bakıyordu, normaldi milletin içinde sktr git demiştim ama kime dediğimi kimse anlamamıştı çünkü Zaza ağa çok sessiz konuşmuştu.hemen Ali'yi çağırdım.
"Ali, Zaza ağamıza kapıya kadar eşlik et eline de güllü lokum ver ağzı tatlanır belki de konuşmayı öğrenir."
"Bu yaptığın ne sen biliyor musun aşiret ağasını kovmak bu Töre-"
"KES LAN SESİNİ BANA KÜFÜR ETMEDEN ÖNCE TÖREYİ DÜŞÜNECEKTİN DUA ET SENİ AFFEDİYORUM AĞA DE HAYDE EVİNE DE HAYDE SİZLERDE AĞALAR HADİ EVİNİZE."
Dedikten sonra Berzan ağa,
"Arem SOYKAMER gelmediği için bu kadar rahatsın o olsaydı da görseydim seni Hera İPÇİZADE."
"İlk olarak söylediğin iyi oldu bunu gidip o beni onla korkutmaya çalıştığın adama önce bir selam verelim kim oluyorda çağırdım davete gelmiyor, ikinci olarak ise Hera hanımağam diyeceksiniz."
Dedikten sonra kimseye bakmadan odama gittim. Üstümü değiştirdim ve ve bu Arem denilen densizin hakkında bilgi toplamasi için Cavite görev verdim bana bir çok bilgi vermişti yarın şirketine gidecektim bakalım kim bu AREM SOYKAMER???
ÖNCELİKLE HERKESE MERHABALAR ARKADAŞLAR İYİ OKUMALAR BU BÖLÜMLER BİRAZ KISA OLABİLİR AMA DİĞER BÖLÜMLER DAHA UZUN OLUCAK YORUM + OYLAMA İYİ OKUMALARRR 😊
"SİZCE HERA VE AREM NASIL TANIŞACAKLAR??"
"İKİLİ ARASINDA NASIL BİR ÇEKİM OLACAK???"
"HERA'NIN KARAKTERİNİ NASIL BULDUNUZ!??"
HERA'NIN KIYAFETİ ARKADAŞLAR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERA
Action22 yaşındaki bir aşiret hanımağası ve 27 yaşındaki bir Ağa'nın hikâyesi anlatılıyor şiddet ve +18 olacaktır. Rahatsız olanlar okumasın iyi okumalar.