Bugün o aşiret toplantısına gelmeyen Arem SOYKAMER'in yanına gidecektim. Üstüme önce kırmızı yırtmaçlı göğüs dekolteli bir elbise ayakkabı olarak da kırmızı bir topuklu ayakkabı ve şal almıştım makyaj olarak da hafif bir makyaj yaptım fazla abartı sevmiyordum, bana verilen bilgilere göre SOYKAMER HOLDİNGİN başındaymış. Bende oraya gidicektim, adamlara arabamı hazır etmelerini söyleyip aşağı inmiştim,babam beni görüp;
"Hera nereye gidersen kızım."
"Soykamer holdinge kahve içmeye, neyse görüşürüz."diyerek arabaya binip gitmiştim.
Burası gerçekten büyüktü bizim şirketlere benziyorduama benim için önemli olan bu değil içerdeki o toplantıya gelmeyen ağa bozuntusuydu. İçeri girdiğimde kızın biri beni durdurmaya çalıştı.
"Efendim,durun Arem beyin odasına böyle girem-"
"KES SESİNİ NE YAPACAĞIMI SENDEN ÖĞRENECEK DEĞİLİM HAYDE İŞİNE." Diyip 11.kattaki koridorun solunda olan odanın kapısında AREM SOYKAMER yazıyordu,demek burası onun odasıydı. Şu kızda asistanı olması lazımdı ki buraya geliyordu.
"Merhabalar efendim,Arem bey şuan meşgül sonra gelin."
"Bu kahve ona mı?'' elindeki kahveyi görmüştüm.
"Evet efendim."
"İyi tamam şimdi onu bana ver.'' diyip bir şey demesine fırsat vermeden aldım tepsiyi içeriye girdim. Gerçekten de çok meşgul gözüküyordu kafasını bile kaldırıp bakmamıştı. Hızımı azalatmadan masaya doğru gidip kahveyi üstüne döktüm.
"AHH NE YAPIYORSUNUZ LAN SEVGİ DİKKATLİ OLSANA."
"Birincisi sevgi değil 'HERA İPÇİZADE' ikincisi dün olan aşiret toplantısına gelmediğin için bir bakım dedim yardım falan gerekse." Diyip göz kırptım.
"Sen kendini ne sanıyorsun lan banane kimsen kimsin, dün ki toplantıya gelecek olursak keyfim ve kahyası istemedi bende gelmedim sana mı sorucam."
"Ahh ahh yüzüne de yazık olucak şimdi"
"Ne diyor-" cümlesini bitirmeden yüzünü tırnak izi yaptım.
"Bak babamgil size yumuşak olabilir ama ben yumuşak değilim,ve karşımda babamda olsa umrumda değil ben kimim doğunun ve Urfa'nın tek hanımağası HERA İPÇİZADE bu ismi artık unutma bence çünkü ben sana çok iyi hatırlatıcam." Diyip yanağına öpücük koydum.
"Ee öptüm artık acımaz yüzün." Diyerek hızlıca odadan çıktım, ayakkabının sesleri bütün şirkete yayılıyordu.
AREM SOYKAMER
Kimdi bu Hera mı gerçekten o muydu?
Ne kadar çok büyümüş, ve eskisi gibi cesur ve eskisiden daha güzel daha çekici olmuştu normalden olsa asla buna izin vermezdim ama o an düşündüğüm tek şey onu masaya yatırıp üstünde olan 1 metre kumaşı yırtıp altımda bağırtmaktı,neden böyle düşünmüştüm bende bilmiyorum.
Ne demişti unutturmayacağını mı,ahhh güzelim bu adam senin için neler yapardı bir bilsen aşık olduğum tek kadınsın Hera...
Kimsenin bilmediği sadece benim bildiğim bir şey vardı bedenimde sol göğsümun üstünde Hera yazıyordu. Onu hala çok seviyordum ve sevmeyede devam edicem...
HERA İPÇİZADE
Bana böyle davranmak neymiş görecek beni küçük görmek ne göstercem onada aşiretine de babamla konuşmam ve bilgi almam lazım önce, aşağı inmiştim. Babam, babannem,Annem,kuzenim adar,Jiyan amcam, sultan yengem ve kızları Hande canım kuzenim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERA
Action22 yaşındaki bir aşiret hanımağası ve 27 yaşındaki bir Ağa'nın hikâyesi anlatılıyor şiddet ve +18 olacaktır. Rahatsız olanlar okumasın iyi okumalar.