öncelikle okuyan herkese merhaba🤍 bu kurgu hakkında bir açıklama yapmak istiyorum. ben bu kurguyu 2021-2022 sezonunda yazmıştım. bu yüzden bazı eski oyuncuları ve olayları görebilirsiniz. hatta kerem'in transfer olma zamanı ve benfica yerine barcelona'ya transfer olması bunun kanıtı. günümüze uyarlayabildiğim yerler olursa değiştirmeye çalışacağım. eğer yapamazsam...bilmiyorum umarım okurken zorlanmazsınız dlkdhsdk
yani aslında 2022'de yazarken 3 yıl sonrasını ele alarak yazdım bunları. üzerinden baya bir zaman geçti ve kurgunun yaşandığı yıllara geldik dkskkdjd
kurguyu okurken burayı günümüze uyarla ya da burada zaman kayması olmuş dediğiniz yer olursa bana yazabilirsiniz. değiştirmeye çalışacağım 🤍
iyi okumalarrr
- - -
"Kerem Aktürkoğlu lig ortasında neden Türkiye'ye geldi?"
"Galatasaray'da parlayıp Barcelona'da harikalar yaratan banko ilk 11 oyuncusu Kerem,kulüp ile anlaşamadı mı?"
"Aktürkoğlu'nun ara transfer döneminde Florya'ya gelmesi akıllarda soru işareti bıraktı."
"Muslera,Kerem ile fotoğraf paylaştı: 'Evine hoş geldin,kardeşim.' "
Gelen tek bir haber bildirimi ile tüm haber sitelerini didik didik etmiştim. Kesin bilgilerin olmaması beni delirtiyordu. Telefonumu sinirle kilitledim ve sehpaya bıraktım. Salondan verandaya çıktım. Verandadaki sütunlardan birine yaslanıp kollarımı kavuşturdum ve yan eve baktım. 3 yıldır boş olan ev,artık dolacak mıydı?
Kendisi gittiği zaman o eve ailesini yerleştirmek istediğini söylemişti fakat bu düşüncesinden vazgeçmişti. Nedenini bilmiyordum. Milli arada bile tek tük gelmişti. Yazları ise yüksek ihtimalle Kocaeli'ne gidiyordu. Birkaç kez ailesini de buraya getirmişliği vardı.
"Ali abinin bir kızı olduğunu bilmiyordum." dedi sorarca.
"Babamın Kerem Aktürkoğlu ile komşu olduğunu bilmiyordum." dedim ve buna ikimizde gülmüştük.
İçimde, 'vuruyor bi' de anılar yar ölüm gibi.' şarkısının yükselmesiyle istemsizce gülümsedim ve yaslanmayı bıraktım. Tekrardan salona döndüğümde kapıdan gelen sesle kapıya baktım. Gelen kişinin erkek kardeşim Emir olduğunu görünce rahatlıkla nefes aldım ve mutfağa yöneldim.
"Hoş geldin."
"Hoş buldum." Emir arkamdan geldi ve masaya oturdu. Kendime bir bardak su alıp içtikten sonra dönüp tezgaha yaslandım. Emir sorgulayıcı ve meraklı bakışlarla beni izliyordu.
"Ne oldu?"
"Hiçbir şey." dedi sakince.
"Antrenmandan çıktığın gibi burda dikiliyorsun Emir. Git üstünü değiştir,duş falan al." Bu sert çıkışmayı ben de beklemiyordum ama söylediğimde haklıydım.
"Tamam kızma ya." Ellerini teslim olurcasına kaldırdı ve masadan kalktı. "Gidiyorum." Ama hâlâ bakışları değişmemişti. O halde mutfaktan çıktı. O gittiğinde mutfaktaki dağınıklıkları ve buzdolabını temizleyerek vakit geçirmiştim. Tekrar geri döndüğünde işlerimi bitirmiştim ve kendime bir kahve yapmıştım. Hâlâ aynı bakışlarla karşıma oturduğunda dik dik ona baktım.
"Ne var Emir? Bir şey mi var yüzümde?" Yüzümde bir şey yoktu ve sorunun cevabını gayet iyi biliyordum.
"Çok...normalsin?"
Güldüm. "Neden olmayayım?"
"Haberlere bakmadın mı? Spor haberlerine?" Kahvemden son yudumu aldım ve kaşlarımı kaldırıp dudaklarımı birbirine bastırırken yerimden kalktım. Bakışların sebebi belli olmuştu.
Bardağı yıkarken konuştum. "Formanın eski sahibi gelmiş."
"Bu mu sadece?"
"Dahası da mı var?" Kısa bir süreliğine ona baktım ve tekrar önüme döndüm.
"Hayır,onu tanımlama şeklinden bahsettim." Bardağı kurutmaya bıraktım ve masaya döndüm. Söylediği şeyi ise cevapsız bırakmayı tercih ettim.
Emir,Galatasaray'ın altyapısında yetişmişti ve şimdi as takımda oynuyordu. 7 numaralı forma ise ona aitti. Bu yüzden ona 'formanın eski sahibi gelmiş.' demiştim.
"Ee niye gelmiş?" Sorduğum soruyla imalı bir biçimde bana baktı. "Hayırdır abla?" dedi bakışlarını ses tonuna yansıtarak.
İç çektim. "Sadece merak ettim. Konuştunuz mu?"
"Takım arkadaşlarım ne konuştuysa ben de onu konuştum. Özel olarak konuşmadık."
"Anladım." diye mırıldandım.
"Her neyse. Ben biraz dinleneceğim."
"Tamam." dediğimde odasına gitti. Ben de yapacak bir şey olmadığından salonda uyumaya gitmiştim.
Gündüz uykularım hafiftir ve bu yüzden telefonuma gelen tek bir bildirimle gözlerimi açmıştım. Gördüğüm bildirimle zaten az olan uykum,tamamiyle yok olmuştu.
"Son dakika! FC Barcelona'da forma giyen Kerem Aktürkoğlu,eski takımı Galatasaray'a sezon sonuna kadar kiralandı."
Ve eş zamanlı olarak kapı çaldı.
- - -
bolumler hazir. hepsini bir anda yayimlayip final yapabilirimm
ana karakterlerimiz:
Deniz Erdem
Kerem Aktürkoğlu
YOU ARE READING
mayıslar her zaman kazandırmaz, kerem aktürkoğlu
ChickLitsana güzel bir iple bağlanmış nergisler getirdim ama geçen bahar açtıkları gibi açmayacaklar.