saturdays

44 10 13
                                    

louis-saturdays

_____

"hep derdik "cumartesi acıyı götürür." kimse aynı kalmaz. ne kadar istediğin önemli değil. bazı şeyler değişir."

'

güneş batmaya çok yakın. esmer, jungkook'un söylediği saat üzerine sahile ilerliyor. çok tanıdık. burası onun için anıların kaynadığı bir mekan. buraya geldiğinde tek bir şey hatırlamaz. beyninde deli gibi sahneler döner. şimdi bir yenisi eklenecek gibi. uzun süredir buraya gelmiyorlar. bu farklılık onu kırıyor mu yoksa yeniden buluşmaları mutlu mu ediyor bilmiyor.

yavaş yürüyor taehyung. ince tabanlı spor ayakkabısının arkasına bastığı için daha da yavaş. bu hoşuna gidiyor oldu olası. sevdiğin şeyleri yapmaktan asla çekinmeyen birisi. bir şeyleri anlatmak onun için zor olsa da bir şekilde belli etmesi kesin.

güneş batmaya yakın ve esmer oğlan çoktan gözüne kestirdiği bir banka adımlarını ilerletmiş. hava güzel. beklediğinden güzel ama nedensiz içindeki üşüme onu rahatsız ediyor. bu yüzdendir ki üzerinde krem rengi bir montla dışarıya çıktı. kahve saçları rüzgârdan önlerine gelirken bundan rahatsız değil.

cumartesi.

güzel ama bir yandan rahatsız edici.

bazı günlerin güvenli hissettirdiğini herkes düşünmüş olmalı. insanın uğursuz olduğu bir veya birkaç gün mutlaka vardır.

taehyung için cumartesi biraz gidip gelmeli.

hafta içi ikisinin de işleri veya okulları olduğundan bu gün en ideal gün olarak seçilmişti kendi aralarında ama onunla en son cumartesi günü buluştuğu için mutsuzdu. bunun sadece bir son olması onu rahatsız etmiyordu. hem son olmasını hemen anlayabilmesi için geleceği görmesi gerekiyordu herhalde. o gün jungkook'un taehyung'un yanından erken ayrılmasının sebebini bilmiyordu. sadece bir mesaja kalkıp gitmişti.

taehyung omzunda bir el hissettiğinde arkasını dönmeden başını çevirdi hemen. görmek istediği görüntü tam karşısında duruyordu. içindeki mutluluk tarif edilemezken dudaklarını dişleyip ayağa kalktı. jungkook tebessümle onu süzüyordu. nasıl olduğunu anlamaya çalışıyordu. taehyung birkaç adımda kollarını boynuna sardı beyaz tenlinin. lise yıllarına dönerken gözleri şimdiden dolmuştu. başını yavaşça ve korkarak boynuna götürdü. jungkook da o sırada çoktan sarmıştı esmer bedeni kollarıyla. ikisinden de ses çıkmıyordu.

böyle daha çok konuşuyor gibilerdi.

taehyung gözyaşlarını zar zor tutarken kapattı. gözyaşları inatla yanaklarına akarken sakin olmaya çalıştı.

yıllardır hoşlandığı oğlan.

belki de âşık olduğu.

kesinlikle âşık olduğu.

...

____
merhaba bölümlerin kısa olduğunun farkındayım ama hızlı bölüm geliyor/gelecek lütfen buna göre okuyun<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

28Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin