İyi okumalar☆
_________________
Minho artık görmüştü,şuan tek yapabildiği Jisung'un onu geçici bir süreliğine unutmuş olmasını-hatta hiç unutmamış olmasını-dilemekti..
Doktor hwang, han Jisung'un odasından çıktı Jisung büyük olasılıkla bir kaç saat sonra uyanacaktı arada fark etmeden öyle sinyaller veriyordu,ama bunu dün akşam aldığı haberden beri ağlayarak bekleme salonunda uyuyan sevgilisi Lee Minho'ya söylemeyi düşünmüyordu çünkü Han Jisung'u ondan önce muayene edecek ve olduğu duruma bakacak hatta minho'yu hatırlayıp hatırlamadığını öğrenerek sevgilisine o şekilde haber verecekti.O her zaman düşünceli biriydi ve tüm hastanede sadece işini değil hastalarınıda düşündüğü için kendi çapında bir ün salmıştı,kendisini yada sevgilisi Felix'i hastaların yerine koyuyor öyle kararlar alıyordu Liseli arkadaşlarının ona attığı zorba iftiralarından tamamen farklı bir kişiliğe sahipti mesleği ise bunun en büyük kanıtıydı.
Doktor hwang, henüz stajyer olan Sunghoon'u çağırmış hasta Han Jisung'un başında nöbet tutmasını uyandığı saniyede onu arayıp haber etmesini ve yaşamsal değerlerini ölçmesini istemişti.
Onun dinlenmesi için şuan bir saatlik bir öğle arası vardı,fakat görev verdiği için yemeğini aksatmak zorunda kalan Sunghoon'a yemek alacaktı,o asla kimseye kıyamaz herkesi düşünürdü.
Yemeği almak için kafeterya sırasına girmişti bile, hastası han Jisung'un durumunu düşünüyordu nedense aralarında manevi bir bağ hissetmişti
Tüm hastaları onun için önemliydi tabii fakat Han Jisung ile bir bağ kurmuş gibi hissediyordu."Hyunjinn beraber yemek yiyelim mi?" Doktor Hwang'ın düşüncelerini bir bıçak misali bölen kişi cırtlak sesi ile bağıran hemşire hyuna'dan bir başkası değildi,Doktor Hwang'ın tüm hastane içerisinde en nefret ettiği ve kaçındığı kişiydi her hafta başkasına asılır henüz ayrılmadan aldatırdı, gerçekten igrençti ona göre.
"Merhaba Hemşire kim, lütfen bana ismimle değil saygı ekleriyle seslenin ve ayrıca lütfen beni rahat bırakın sizinle yemek yemek istemiyorum" diye yanıtladı onu doktor.
Hemşirenin cevap vermesini beklemeden kendisi ve stajyer olan Sunghoon için sipariş ettiği sandiviçleri alarak kendisini kafeteryanın dışına attı, böyle kişilerden nefret ederdi-ki onun zaten bir sevgilisi vardı ve onu canından çok seviyordu, ayrıca o kızlardan hoşlanmıyordu da- her neyse dalgın dalgın aldığı yiyeceklere bakarken arkasından sarılan gardenya kokulu kişiyi anında tanımıştı,civ civi yine onu ziyarete gelmişti"hyunjinn,sevgilimm yanına geldimm" diyerek yanaklarını sıkmıştı sarışın civcivi.
"Hoş geldin güzelim,yeni bir hastam var ve onun başında durması için Sunghoon'u ayarladım aç kalmaması içinde ona atıştırmalık aldım,gel beraber verelim hadi bebeğim" diyerek elini tutarak yukarı çıkmaya başladı,Felix Sunghoon'u tanıyordu ve arkadaşlardı.
"Nasıl bir hasta?, umarım durumu çok kötü değildir" diye yanıtladı onu sevgilisi.
"Meleğim,maalesef durumu biraz kötü sanırım bir patlayıcı maddeye denk gelmiş ve gazın onu zehirlemesi yetmezmiş gibi şakağına giren cam parçası beynine giden oksijen'i azaltarak beyin ölümü tehlikesi geçirmesini sağlamış fakat beyin ölümü gerçekleşmediğinden dolayı bu sefer hafıza kaybı tehlikesi ile onu karşı karşıya bırakmış,ve yakın zamanda uyanacaktır onunda hir sevgilisi var ve hastaneye adımını attığından beri ağlayarak onun uyanmasını bekliyor, eğer ki onu unutursa bunu ona nasıl açıklayacağım hakkında herhangi bir fikrim yok,fakat artı yön olarak beyninden aldığım sinyallere göre hafıza kaybı gerçekleşse bile geçici bir hafıza kaybı olacaktır.."
Diye bir durum genellemesi yaptı doktor olan.O arada odaya ulaşmışlardı kapıyı tıklatıp içeri girdiler "Sunghoon sana görevi verdiğim için üzgünüm fakat '23' saattir ayaktayım ve artık uyumam gerek acıkmaman için bunları getirdim sağlıklı ol,afiyet olsun" diyerek odayı terk etti sevgilisi ile beraber.
"Hyunjin,sen iyi misin durgunsun biraz" diyerek yokladı onu sarışın olan "Güzelim sadece yorgunum eve gidip sana sarılarak uyumak istiyorum,hadi bebeğim"diyerek kısa bir öpücük bıraktı sevgilisinin dudaklarına..
***
Selam civcivlerim, sınav haftam yaklaşıyor ara ara bölüm yazarım gerçekten çok stresliyim üzgünüm olmayan kitlemm sizi seviyorum sağlıklı kalın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Forget |minsung|
Teen Fictiononun daha iki gün önce kolları arasında sevdiği sevgilisi şimdi ölüm eşiğindeydi ve onun elinden gelen tek şey dışarıda oturup tanrıya dua etmekti ... 𝑫𝒐𝒖𝒃𝒕 -𝒕𝒘𝒆𝒏𝒕𝒚 𝒐𝒏𝒆 𝒑𝒊𝒍𝒐𝒕𝒔