[3]

6 3 18
                                    

İyi okumalar ☆
__________________

"Hyunjin,sen iyi misin durgunsun biraz" diyerek yokladı onu sarışın olan "Güzelim sadece yorgunum eve gidip sana sarılarak uyumak istiyorum,hadi bebeğim"diyerek kısa bir öpücük bıraktı sevgilisinin dudaklarına..

...

Sabah çoktan saat 7'yi geçmişti doktor Hwang'ın planında hastasını kontrol etmek vardı fakat hastaneye girdiğinde kapının önünde çömelmiş bağırarak ağlayan minho onun planında yoktu hemşireler büyük bir telaşla genç adama sakinleştirici vermeye çalışıyordu ancak o sadece bağırarak özür diliyordu Hyunjin bunu anlayışla karşılamış ve gülümseyerek Minho'nun yanına giderek çömeldi ve ona sıkıca sarıldı "merak etme başında nöbet tutan stajyer sunghoon ile konuştum durumu gayet iyi birazdan bilinci yerine gelir,sakin ol onu böyle mi karşılaşacaksın?"

Minho sustu, diğer hemşireler bu duruma çok şaşırmışlardı fakat çıtları çıkmıyordu,Hyunjin ise gencin sustuğunu görünce yavaş yavaş ayağa kalkmış ve onuda kaldırmıştı "şimdi sevgilini güzel karşılamak istiyorsan yemek yiyip dinlen, uyandığı anda seni haberdar edeceğim,bana Seungmin'i çağırın Minho'ya yardım etsin" Hemşire Seungmin hemen ortaya atlayarak gencide alıp kafeteryaya doğru yol aldı.


Hyunjin ise gülümseyerek hastasının odasına girdi ve Sunghoon ile konuşmak üzere yanına ilerledi Hyunjin'i gören Sunghoon hemen saygıyla eğilmek üzere doğrulmuştu fakat Hyunjin ona izin vermeden hemen söze atladı "Günaydın Sunghoon, hastanın durumu nasıl beyin sinyallerinin görüntüsüne ulaşmam gerek onları bana getirebilirmisin?"
"Tabi bay Hwang hemen getiriyorum" diyerek saygıyla egilerek odadan çıktı Sunghoon.

Hyunjin gerekli sinyalleri düşünürken yanından hafif bir mırıltı duydu başta yanlış duyduğunu sansa bile bu durum yataktan doğrulmaya Jisung'u görene kadardı "Bay Han! Düşeceksiniz,iyimisiniz?" "Ah, başımda inanılmaz bir ağrı var minho,ne SEN KİMSİN"
"Bay han, öncelikle sakin olun şuan hastanedesiniz bir kaza atlattınız ve bir kaç günün ardından uyandınız, Ayrıca az önce bay Minho'dan bahsettiniz,onu hatırlıyormusunuz?"
"Buda sorumu en yakın arkadaşım Minho'yu unutmadım tabikide!?"

Hayal kırıklığı

"Ha,evet tabi unutmamalısınız, nasıl hissediyorsunuz bu arada?"
Diye sordu Hyunjin bir yandanda bunu Minho'ya nasıl açıklayacağını düşünüyordu, önceki hayatını bilmezdi fakat yaşayacağı şeyler kolaya benzemiyordu.

"İyiyimde beni boşverin şimdi, bana Minho'yu çağırabilir misiniz?"
"Hemşireler haber vermiştir gelir şimd-"
"JİSUNG UYANMIŞSIN GÜZELİM!" Odaya hoplaya zıplaya giren en azından az önceki halinden daha iyi görünen Minho durumu daha çok zorluyordu Hyunjin kimseye zarar vermek istemiyordu ancak bunu bilmeside gerekiyordu "Merhaba bay Minho benimle lütfen bir kaç dakikalığına dışarı gelirmisiniz" "tabii"
Aldığı yanıtla beraber dışarı çıkmak için kapıyı açmışlardıkı Hyunjin ve Sunghhon'un kafalarının çarpışması kaçınılmaz olmuştu kafasını kaldıran Sunghoon gördüğü doktor ile gözleri yuvalarından firlarcasına irileşmiş ve hemen özür dilemişti Hyunjin ise sorun olmadığını söyleyerek Minho'yuda peşinden sürükleyerek dışarı çıkmıştı.

"Bunu söyleyerek sizi üzmek istemezdim ama üzgünüm bay Minho"
"Niye doktor bey birşey mi oldu?"
"Sevgiliniz hafızasının bir kısmını kaybetmiş,ve sevgili olduğunuzu hatırlamıyor sadece en yakın arkadaş olduğunuzu hatırlıyor az önce çarpıştığım Sunghoon'un getirdiği beyin sinyallerinin görüntüsüne göre bu geçici bir hafıza kaybıdır geçici hafıza kaybı ile ilgili verebileceğim bilgiler şunlardır

Geçici global amnezi: Ani olarak başlayan, ataklar halinde gelen ve kısa süren hafıza kaybıdır. Atak sırasında, son yaşanan olaylar zihinden kaybolmaya başlar. Kişi nerede olduğunu, bulunduğu yere nasıl geldiğini hatırlayamaz. Aynı zamanda atak sırasında neler olduğunu anlamayabilir."

Minho duyduklarını algılamakta zorluk çekmişti ne yani onun güzeli onu hatırlamayacak mıydı kafası çok karışmıştı bunu en çok her an seller yaratabilecek şekilde dolan gözleri kanıtlıyordu.

Onu bulduğunda bedelini en ağır ile ödetecekti,sadece sabır edecek ve onu bulabilmek için elinden gelen herşeyi ardına koymayacaktı

***
Çok karışık oldu civcivlerim üzgünüm ve aklımda bir sürü fic  var ama bilin bakalım şuan ne dönemi? Sınav dönemi ve sınavlar içimden geçmesin diye oturup eşek gibi çalışıcam ayriyetten telefon yasağımda olduğundan internete çok az girebiliyorum 2 hafta sonra (inşallah) geri dönücem o zamana kadar şuan taslakta 4 fic var artar belki ama hadi hayırlısı.

Don't Forget  |minsung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin