Jisung mesajı okuyunca şok oldu./bende bim sbdjdhidi Buluşmayı tamamen unutmuştu.
"Siktir, tamamen unuttum"
Kendi kendine dedi ve hızla mesaj yazdı.Biricik Mina'm ❤️
Bebeğim, tamamen unutmuşum.
/Yine onu üzdüm. Allah kahretsin.Peki...
/Çok hazırlanmıştım.
Jisung aniden aşağı kattan gelen sese odaklandı."Abi! Hadi gelsene! Seni bekliyorum!
"Tamam Lara! Geliyorum!"
Biricik Mina'm❤️
Mina gitmem gerekiyor.
Hızla mesajı yazıp telefonunu cebine koydu ve odadan çıkıp kardeşinin yanına gitti. Mina ise biraz bozulmuştu ona. En güzel elbisesini giyip süslenmişti.Jisung kardeşi ile evden ayrıldı ve arabanın ön kapısını açtı ve biraz eğildi.
"Buyrun leylim"
Lara kıkırdadı ve biraz eğilip koltuğa oturdu. Jisung da kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna bindi. Arabayı sürmeye başladı.
"Ben arabada bekleyeceğim, sen kediyi al ve gel."Lara başını salladı. Jisung yolu bilmediği için telefondan bakıyordu bir süre sonra barınağın önünde durdu.
"Burası"
Kardeşi kemerini çözüp arabadan indi ve barınağa ilerledi. Jisung hayatının bir kedi ile nasıl geçirecegini merak ediyordu. Küçüklüğünden belli kedilerden nefret ederdi, travması vardı...
Bir süre sonra Lara elinde beyaz bir kedi taşıma çantası ile geri döndü ve arabaya bindi."Bak jisung çok tatlı değil mi?"
Kedi resmi
Lara mutluluk içinde gülümsüyordu Jisung ise göz ucuyla kediye baktı, kedi kedi taşıma çantasında olduğu için pek gözükmüyordu ama beyaz olduğu belli ediyordu. Başını salladı ve arabayı sürmeye devam etti.
"İlerideki grosta dur, kedi için birşeyler alacağım."
"Gros? Grosta kedi için birşeyler var mı ki?"
"Evet, var. Geçen gittiğimde görmüştüm."
"Tamam, dururum"
Jisung bir süre daha sürdükten sonra grosun önünde durdu, Lara arabadan inip kedi taşıma çantasını koltuğa bıraktı ve grosa ilerledi.Jisung kedi taşıma kutusundan kediye baktı. Kedi sakindi ve tatlı mavi gözleri ile ona bakıyordu. Kedinin ona gözlerini ayırmadan bakması onu biraz germişti, bakışlarını kaçırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little kitty
Fantasy"Lara çabuk al şu kediyi üzerimden!!" "Abi ne korkuyorsun ya, küçücük kedicik işte." Kedilerden nefret eden Jisung, kardeşinin zoruyla aldığı kedi geceleri insana dönüşüyordu...