𝐌𝐢𝐬𝐡𝐤𝐚 𝐁𝐚𝐬𝐮: [23]
𝑨 𝒑𝒖𝒓𝒆-𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒏𝒏𝒐𝒄𝒆𝒏𝒕 𝒈𝒊𝒓𝒍 𝒘𝒉𝒐 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒃𝒆𝒍𝒊𝒆𝒗𝒆𝒅 𝒊𝒏 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔, 𝑴𝒊𝒔𝒉𝒌𝒂 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒅𝒆𝒆𝒑𝒍𝒚 𝒇𝒐𝒓 𝑨𝒓𝒔𝒉 𝑴𝒂𝒍𝒉𝒐𝒕𝒓𝒂. 𝑯𝒆𝒓 𝒊𝒏𝒏𝒐𝒄𝒆𝒏𝒄𝒆, 𝒉𝒐𝒘𝒆𝒗𝒆𝒓, 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕𝒆𝒔𝒕 𝒗𝒖𝒍𝒏𝒆𝒓𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒕𝒚, 𝒍𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒆𝒓 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒖𝒓𝒎𝒐𝒊𝒍. 𝑺𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒂 𝒈𝒆𝒏𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒐𝒖𝒍 𝒘𝒉𝒐, 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒊𝒕𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒊𝒏𝒕𝒆𝒏𝒕𝒊𝒐𝒏𝒔, 𝒊𝒔 𝒄𝒂𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒘𝒆𝒃 𝒐𝒇 𝒎𝒂𝒏𝒊𝒑𝒖𝒍𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒆𝒎𝒐𝒕𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍 𝒃𝒆𝒕𝒓𝒂𝒚𝒂𝒍.
🎀❀ꗥ~ꗥ❀🎀
𝐀𝐫𝐬𝐡 𝐌𝐚𝐥𝐡𝐨𝐭𝐫𝐚: [27]
𝑶𝒏𝒄𝒆 𝒂 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐𝒍𝒅𝒆𝒏-𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅 𝒎𝒂𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒅𝒆𝒆𝒑𝒍𝒚 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒅 𝑴𝒊𝒔𝒉𝒌𝒂, 𝑨𝒓𝒔𝒉'𝒔 𝒍𝒊𝒇𝒆 𝒕𝒐𝒐𝒌 𝒂 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒐𝒏𝒆 𝒇𝒂𝒕𝒆𝒇𝒖𝒍 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕. 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒓𝒂𝒏𝒔𝒇𝒐𝒓𝒎𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒗𝒊𝒍𝒍𝒂𝒊𝒏 𝒐𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒐𝒘𝒏 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚, 𝒆𝒔𝒑𝒆𝒄𝒊𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒘𝒊𝒇𝒆 𝑴𝒊𝒔𝒉𝒌𝒂'𝒔 𝒍𝒊𝒇𝒆. 𝑯𝒆 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒆𝒎𝒐𝒕𝒊𝒐𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒅𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒄𝒐𝒍𝒅-𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕𝒆𝒅, 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒆𝒏 𝒃𝒚 𝒑𝒂𝒊𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒈𝒓𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒖𝒓𝒏𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒂 𝒔𝒉𝒆𝒍𝒍 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒎𝒂𝒏 𝒉𝒆 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆.
🎀❀ꗥ~ꗥ❀🎀
𝐑𝐚𝐠𝐡𝐚𝐯 𝐌𝐚𝐥𝐡𝐨𝐭𝐫𝐚: [28]
𝒍𝒐𝒚𝒂𝒍 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝑨𝒓𝒔𝒉, 𝑹𝒂𝒈𝒉𝒂𝒗'𝒔 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒇𝒐𝒓 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒂𝒔 𝒈𝒆𝒏𝒖𝒊𝒏𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒆𝒆𝒑. 𝑯𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒂 𝒈𝒐𝒐𝒅 𝒑𝒆𝒓𝒔𝒐𝒏, 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒎𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒖𝒅𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝒍𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏, 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒕𝒐 𝒃𝒆𝒕𝒓𝒂𝒚 𝒉𝒊𝒔 𝒗𝒂𝒍𝒖𝒆𝒔. 𝑯𝒊𝒔 𝒎𝒂𝒅𝒏𝒆𝒔𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒖𝒏𝒄𝒉𝒆𝒄𝒌𝒆𝒅 𝒅𝒆𝒔𝒊𝒓𝒆𝒔 𝒍𝒆𝒂𝒅 𝒉𝒊𝒎 𝒅𝒐𝒘𝒏 𝒂 𝒅𝒂𝒓𝒌 𝒑𝒂𝒕𝒉, 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒔𝒆𝒔 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒉𝒐𝒐𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒉𝒊𝒎.
🎀❀ꗥ~ꗥ❀🎀
Suman Malhotra
𝑨𝒓𝒔𝒉'𝒔 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝑴𝒂𝒍𝒉𝒐𝒕𝒓𝒂 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆𝒉𝒐𝒍𝒅. 𝑺𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒇𝒊𝒆𝒓𝒄𝒆𝒍𝒚 𝒑𝒓𝒐𝒕𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒐𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒓𝒃𝒐𝒓𝒔 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒕𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒕𝒐𝒘𝒂𝒓𝒅𝒔 𝑹𝒂𝒈𝒉𝒂𝒗, 𝒔𝒆𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒂𝒔 𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒓𝒆𝒎𝒊𝒏𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒖𝒔𝒃𝒂𝒏𝒅'𝒔 𝒃𝒆𝒕𝒓𝒂𝒚𝒂𝒍. 𝑺𝒉𝒆 𝒅𝒆𝒔𝒑𝒊𝒔𝒆𝒔 𝑴𝒊𝒔𝒉𝒌𝒂 𝒂𝒏𝒅 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒅𝒓𝒊𝒗𝒆 𝒂 𝒘𝒆𝒅𝒈𝒆 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝑨𝒓𝒔𝒉, 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒊𝒏 𝒎𝒐𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒍𝒊𝒗𝒆𝒔.
🎀❀ꗥ~ꗥ❀🎀
Vikram Malhotra
𝑻𝒉𝒆 𝒑𝒐𝒘𝒆𝒓𝒇𝒖𝒍 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆𝒂𝒍𝒕𝒉𝒚 𝒃𝒖𝒔𝒊𝒏𝒆𝒔𝒔𝒎𝒂𝒏 𝒘𝒉𝒐 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝑨𝒓𝒔𝒉 𝒂𝒏𝒅 𝑹𝒂𝒈𝒉𝒂𝒗. 𝑾𝒉𝒊𝒍𝒆 𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒃𝒐𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒔 𝒔𝒐𝒏𝒔, 𝒉𝒊𝒔 𝒂𝒇𝒇𝒂𝒊𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒙𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒐𝒇 𝑹𝒂𝒈𝒉𝒂𝒗 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒅𝒆𝒆𝒑 𝒇𝒓𝒂𝒄𝒕𝒖𝒓𝒆𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒂𝒎𝒊𝒍𝒚. 𝑽𝒊𝒌𝒓𝒂𝒎 𝒕𝒓𝒊𝒆𝒔 𝒕𝒐 𝒎𝒂𝒊𝒏𝒕𝒂𝒊𝒏 𝒑𝒆𝒂𝒄𝒆, 𝒃𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒎𝒊𝒔𝒕𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆 𝒕𝒐 𝒉𝒂𝒖𝒏𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒕.
🎀❀ꗥ~ꗥ❀🎀
YOU ARE READING
Forbidden Mania | 18+
Romance"Why did you marry me?" I cried loud and started hitting his chest, my glass Bangals pierced his skin but he didn't even flinch. "Why?" I screamed at his face which was devoid of any emotion. Suddenly he held my hand, dragged me, I thought he is g...