Evet bugün günlerden 17 Aralık Perşembe.Bütün o eski geçen olayları unuttum.Çünkü aradan hayli zaman geçti.
Neyse bugün benim doğum günüm.Annem ile beraber hazırlıklara başlıyoruz.Annem pasta yapıyor.Babam la ben ise evi süslüyoruz. Balonlar, renkli ışıklar la doldu evimiz.
17. yaşıma bakacağım halde küçücükmüşum gibi evi süslüyoruz. Beni çok seviyorlar.Ne olursa olsun.
Çünkü ben onların biricik kızlarıyım. Doğum günü mü akşam kutlayacagız. Bu yüzden bazı arkadaşlarım gelmeyecek.Yani yakınlarımız ile kutlayacagız doğum günümü.Ama nedense ben pek de heyecanlı değilim.
İçimde kötü mü desem iyi mi desem bir his var.Ama anlatılmaz. Evet sanırım bu teyzem lerin arabası. Evet onlar.
Hemen onları karşılıyorum. Çok güzel bir doğum günü olacak.Onları içeriye konuk ediyoruz.Müziği de babam halletti.Her şey tamam bir pasta eksik.Onu da annem zaten fırına koymuş.Şimdi biraz heyecanlandım işte.Ne biraz çok.
Mutluyum da bugün.Ne oldu bana birden ya?Evet bazı arkadaşlarım geliyorlar.Umut, Ceren, Eda, İnci, Yeşim, Sezin, gökay işte geliyorlar.Yaşasın.Ben daha hazırlanmadım ama beni teyzem hazırlayacak.Teyzem Nurcan. En sevdiğim teyzem dir. Bir de kızı var İpek. Dünya güzeli.Ben arkadaşlarımı da içeri geçiriyorum. Annem onları içeri çağırıyor. Teyzem ile odama geçiyoruz.Beni süslüyor.Elbise seçimini ona bırakıyorum. ..Lütfen oylayın seviliyorsunuz . ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Şeytan Dürttü
AléatoireBu kitabım, bir kızın hayatını ve yanlış uğursuz giden olaylarını anlatıyor. İnşallah beğenirsiniz. Güzel okumalar. ..