BELİRTİLER

13 2 0
                                    

Zeynep hastalanmaya başlamıştı bunlar bir belirtiydi bundan daha kötüleri onu bekliyordu

O gün okula gitmek istemedim kendimi kötü hissediyordum evde odamda uzanırken kapı tıklandı annem gelip kızım arkadaşların gelmiş dedi anne odama gelsinler dedim.
Odama gelip telaşla  neden  okula gelmedigimi sordular bende kendimi kotü hissediyorum o yüzden dedim kötü bir şey yok dimi dedi Zehra telaşla ardından ikisinde korku dolu gözlerle bana baktı bende hayır ortalık hastalığıdır diye geçiştirdim sonra ikisinede bir rahtlama geldi o sırada annem odama girip neşeli bir şekilde kızlar ne içersiniz dedei hepimiz bir birimize bakarak güldük Zehra ve sevgi limonata istediler  bense birşey içmek istemediğimi soyledim ardından annem odadan çıktı ve biz gece 12.19 kadar konuşmuşuz fakat saat'in bu kadar çabuk geçtiğinden haberimiz yoktu ikisinide evine kadar geçirdim  eve dönerken yolda ege'yi gördüm yanıma gelip neden okula gelmediğimi sordu bense  ona oratalık hastalığı kaptığımı  soyeldim bana sıcak giyinmemi ve üşütmemi söyledi üstündeki hırakayı çıkarıp omuzlarımın üstüne bıraktı ve gitti bende evin yolunu tuttum. Eve girdiğimde annemin çoktan uyumuş olduğunu farkettim yanağından öpüp odama gittim ve Ege'nin bana olan ilgisini dusumeye başladım.
Nefes nefese uyandım gözlerimi açtığımda karşımda annemi gördüm annem bana ne olduğu  sordu bende kabus gördüğümü söyleyip odamda bulunan lavoboya gittim elimi yüzümü yıkadım ve aynadan kendime bakıp bana neler olduğunu düşündüm o an rüyada gördüklerim gözümün önüne geldi sanki kalbim 
Yerinden çıkacakmış gibi atıyordu eyilip yüzümü tekrar yıkadım ve gitmişti "ölü insanlar" kendime gelip bunun sadece bir kabus olduğunu söyledim.
Üstümu giyinip cıktım hasta olduğum için kalın giyinmem gerekiyordu üstüme çokta kalın olmayan bir swet giydim altımda bol siyah bir pantolon arabaya binip okulun yolunu tuttum bugün üçüncü günümdü okula  alışmıştım sınıfa girdim gözüm ege'yi arıyordu oda cam kenarında oturmuş dışarıyı izliyordu sınıfa girdiğimi gördüğü an gülümseyerek yanıma gelip daha iyimisin diye sordu bende daha iyim diyerek cevap verdim ha bu arada ege hırkan bende kalmıştı sana vermeye geldim dedim ve teşekür edip hırkayı verdim oda rica ederek gitti ardından kızlarla buluştuk güzel bir gün geçirmiştik son dersti yanımda hala ege oturuyordu zil çaldı ve eve gittim gider gitmez  yemek yiyip uyudum.

ÖLÜLER ALEMİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin