°Bu kitap benim ilk kitabım. Nolur destek olun ve oylayın. Sizi seviyorum ve kocaman sarılıyorum. Kitaba geçelim.
°Bu kitapta bi ajan ve aynı zamanda yer altı mafyası kadın ustune yazılmıştır. Kadının gücünü ve yapabilecegi herseyi gösterir.
°Bu kitapta cinayet, +16, +18, aksiyon gibi şeyler içerir. +18 gibi bişey oldumu uyarırım rahatsız olan okumaz. Zaten azlar.
°Kitapta yazılım hatası olabilir. Söylerseniz sevinirim. Ama dikat ederim.
°Tanıtın istiyormusunuz? İsterseniz bi sonraki bölümde yaparım.👉
•İyi okumalar. Benim içi bi ⭐️ bas
be bacım. Asır arası yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum:)~1 bölüm~
Medya: Derin KaramSabah lanet alarm sesiyle kalktım... Gözüm kapalı bi şekilde telefonu arıyordum komodin'in üstünde. Sonunda buldum. Sate baktım ve kalktım. Banyoya girdim, soğuk bi duş aldım rahatladım, uyandım. Cilt bakımımı yaptım ve dişlerimi fırçalamaya geçtim. Dişlerini fırçaladıktan sonra aşaya indim. Sabahları kahvaltı etmediğim için direkt ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım.
"Bi siyah"
Koruma"Hemen Derin hanım"Kahfeciden kahve ister gibi ne istedin cnm?~yazar~
"Araba. Benim araba galerim var evimin bahçesinde"
Aşa yukarı 3sn sonra önüme bi siyah araba geldi. Koruma yanımda Eğildi ve arabanın anahtarını uzattı.
"Halime hanımı çagır. Evi temizlesin."
Koruma"Tmm efendim."Dedi ve ben gaza bastım. Bunu gören korumalar hemen büyük demir kapıları açtı. Arkamdan 2 araba daha geliyordu. 3 şirite geçince ben ortada ve ikisi de iki yanıma geçtiler. Bunlar kerdeşten de öte olan arkadaşlarım dı.
"Nabersiniz?"
Ahu"iyi guzelim senden?"
"Benden iyi"
Mert"Nereye rota kaptan?"
"Şirkete gidelim ilk mertçim."
Mert"Tamam ozaman."Dedi sırıtı ve gaza bastı. Ben ise güldüm Ahuya baktım bana baktı sırıtı ve gaza bastık. En önde bendim. 200 gidiyordum. Mertle aynı seviyeye geldim.
"Noldu Mertçim? Nasılsın? Orada havalar nasıl? Hadi orada göruşuruz bitanesi."
Dedim ve gaza iyice yuklendim. 30dk yolu 20dk vardım. Eee 200 gidiyoruz kardeşim ne istiyorsunuz.
Park ettim arabamı şirketi önüne. Arabanın kaputuna dayandım ve Ahu'yla Merti bekliyordum. 2dk sonra arkamdan onlarda geldiler. Arabamın yanına park ettiler ve yanıma geldiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadının gucu
RandomBu kitapta Bu kitap benim ilk kitabım. Nolur destek olun ve oylayın. Sizi seviyorum ve kocaman sarılıyorum. Kitaba geçelim. °Bu kitapta bi ajan ve aynı zamanda yer altı mafyası kadın ustune yazılmıştır. Kadının gücünü ve yapabilecegi herseyi göster...