İlk Adım

42 5 5
                                    

Agır adimlarla dershaneye dogru yürüyordum Her geçen gün dahada çok istekli gidiyordum dershaneye. Ordaki ortamı seviyordum .Dershaneye yavaş yavaş alışmaya başlıyor, Sınıftaki lere öğretmenlerime yavaş yavaş ısınıyordum. Hepsi çok iyi insanlardı.

Dershane binasından içeri girdim ve ağır adımlarla yukarı sınıfımın olduğu kata doğru merdivenleri çıkmaya başladım. Içimde o herzamanki heyecan vardı. Derin bir nefes aldım ve kapıyı açıp içeriye doğru bir adım attım bi anda herkes bana baktı ve " Günaydın " dedim hep bir ağızdan " Günaydın " dediler. ( Artık ilk gündeki gibi değişik değişik bakmiyorlardı ve Günaydın dediğimde cevap veriyorlardı büyük bir gelişme vardı doğrusu ) herzaman oturduğum yerden bir sandalye çektim.ve Sınıftaki sohbeti anlamaya çalıştım

Elifle memduha önümde oturuyorlardı. konuşmalarına kulak misafiri oldum.
-Elif : Memduha sende açlık oyunları nın kitabı varmıydı?
- Memduha : evet evet var okudum çok güzel bir kitap tavsiye ederim. Eğer istersen okuman için kitabı sana verebilirim
- Elif : çok memnun olurum
....

Memduhayla dershane başından beri bir kez olsun konuşmamıştım. Konuşmayı sohbet etmeyi çok istiyordum doğrusu ama bir türlü cesaretimi toplayamıyordum. Konuşmaya fırsat olmamıştı.

Sınıfın geri kalanı kendi aralarında sohbet ediyorlardı ama anlayamıyordum tam dalmıştımki bir sesle irkildim memduha ayağa kalkmıştı " hey millet doğruluk mu cesaretlik mi oynamaya ne dersiniz hem birbirimizi biraz daha iyi tanıyabiliriz ?." Sınıfın büyük çoğunluğu olur dedi ve kürsünün önüne geçtiler. Bende oynamayı çok istiyordum ama bir türlü cesaretimi toplayamıyordum. Sonra memduha " siz de gelsenize " dedi bende cesaretimi toplayıp yanlarına gittim. Diğerleri gelmemişti tek erkek bendim onca kız arasında . Ama kimin umrunda eğlenceyi kaçırıyorlardı. Ayrıca ben halimden gayet memnundum. Derken bir su şişesini çevirdiler ve oyun başladı. Ilk olarak dilara eda ya soruyordu eda doğruluk demişti.

- daha önce hiç sevgilin oldumu ? (Klasik bi soruydu)
-Hayır olmadı

Ardından şişeyi tekrar çevirdiler bu sefer memduha bana soruyordu. Heyecanlanmıştım.

-doğruluk mu cesaretlik mi
-do doğruluk
-hmm daha önce kaç tane sevgilin oldu ?
-hiç olmadı

herkes şaşırmış gibiydi (e tabi benim gibi yakışıklı bir çocuğun sevgilisi olmaması tabikide şaşırtıcı. Hey sen tabikide egoist değilim ayrıca çok mutevazi yim) derken oyuna daldık zil çaldı ve oyunu bitirdik

baya eglenmistik herkesi iyice tanımaya başlamıştım hepside gerçekten çok iyi insanlardı. Sonra düşündüm acaba ben memduhayla konuşurken neden heyecanlanmıstım ? Sanırım bunu yakinda öğrenecektim. Tüm bunları daha sonra düşünmek üzere rafa kaldırdım ve başlamak üzere olan ingilizce dersi için araç gereçlerimi masaya koydum ardindan hocayı beklemeye başladım...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kardeş (!)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin