Prolog

0 0 0
                                    

    Riley stała przed lustrem, bawiąc się odrobinę czerwonymi włosami, które lśniły w porannym słońcu. Z każdą minutą coraz bardziej czuła jak napięcie narasta w jej piersi. Nowa szkoła, nowe miasto - wszystko wydawało się tak obce i przerażające. Wzrok jej rodziców był pełen nadziei , a ona pragnęła w tym momencie, by mogła im sprostać.

    Zerknęła na zegar. Była już spóźniona a autobus czekał. Z bijącym sercem włożyła plecak na ramiona i ruszyła w stronę wyjścia. Kiedy przekroczyła próg, chłodne powietrze przywitało ją jak stary znajomy, ale w jej sercu wciąż panował chaos. Nie wiedziała, czego się spodziewać. Czuła się jak mała rybka w ogromnym oceanie, gotowa na spotkanie z innymi stworzeniami.

     Słońce świeciło wysoko na niebie, a ulice tętniły życiem. Uczniowie śpieszyli się do szkoły, ich śmiechy i krzyki odbijały się od murów. Riley czuła, jak mały kamyk ląduje jej w żołądku - to była mieszanka strachu i ekscytacji. Przechodząc obok grupy dziewczyn, które śmiały się i rozmawiały, uświadomiła sobie, jak bardzo pragnie należeć do takiej paczki. Czuła, że to może być początek czegoś wyjątkowego, ale obawiała się , że może nigdy nie zdobędzie ich akceptacji.

      Zamknęła oczy na chwilę i wzięła głęboki oddech. „Nie poddawaj się Riley. To dopiero początek" powtarzała w myślach.

      I rzeczywiście to był dopiero początek. Poczucie przynależności, przyjaźń, a także sekrety, które czekały, by zostać odkryte - wszystko to miało czekać tuż za rogiem. Riley nie wiedziała, że te pierwsze dni w nowej szkole będą początkiem nie tylko nowej przygody ale także niesamowitej podróży w głąb siebie.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 07 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tom 1. The Sisterhood Diares: New Beginnings. Where stories live. Discover now