I. rész (Szeretlek)

61 5 0
                                    

/Kds/
Sziasztok! Kds vagyok, az az Dávid. Barátnőmmel már nem igazán tartom a kapcsolatot de Pálmai kibaszottul hódít...megszerzem egyszer. De nem habozok felhívom.

📱: csáó tesi.
Csá Dávid! Ma egy tala?-kérdezte Levi.
Persze mehetne már egy. De most jut eszembe hogy ma megyünk a sztárbox-ra IRL streambe.
Tényleg most ahogy mondod. Majd akkor ott tala.
Rendi Szerelmem,vagyis Levi.
Dávid te jól vagy? Mit szívtál?-kérdezte zaklatottan.
Semmit. Majd akkor találkozunk.

Most elégé leégtem...na mind1 majd élőben folytatjuk. Puccosba vágom magam és elcsábitom Levit... remélem nem Mátéba szeret bele.

/Levi/
Furcsa volt amit mondott Dávid. De biztos vagyok benne hogy csak félre beszélt. De remélem nem. Annyira imádom őt és egyfolytában zavarba hoz ha meglátom...puccosba vágom magam és elcsábitom Dávidot.

/Kds/
*Este stream előtt*
Csáó Dávid.
Csáó Levi minek öltöztél ki ennyire?
Csak úgy. Jösz kicsit beszélni?
Aha még pár perc van stream kezdés előtt.
Szóval igazából nagyon tetszel és hát le sem tudom venni rólad a szemem...-elvörösödött arcal mondta Levi.
Hát Levi igazából nekem is, és kurvára szeretlek!-Kds picit meghatódottan mondta.
Tényleg Dávid? Azt gondolod rólam hogy megéri nekem egy esélyt adni?
Még szép Levi,hisz neked bármit.-Kds szinte piros arcal nézte Levi kék szemeit.
Szóval akkor adsz egy esélyt?
Persze Levim. Ha te is.
Persze Dávidom. Adok.

Megcsókoltuk egymást és felébredtem...

Ez megintcsak egy álom, újból és újból....egyentalán én készén álok erre?...ideje lenne menni egyetemre...

*Egyetemen*
Csáó Dávid. Mi a baj?
Semmi már megint ugyan azt álmodtam...
Sajnálom Bro ideje lenne oda menni hozzá és élőbe beszélni vele.
Igazad van Máté. Tényleg oda kéne menni hozzá és a szemébe megmondani.
Na látod tesike,ne habozz ma úgy is stream és ő is ott lesz stream előtt hívd el beszélni és menni fog aminek mennie kell!
Máté te kész zseni vagy!-sóhajtott fel.
Nem ez az első. Na menjünk órára. Majd órák után tali,csáó.
Csáó.

Egész végig Levi járt a fejemben mert miért is felejteném el?
Nos vége az óráknak de ice még sehol.

Bocsi tesó itt vagyok csak a barátnőm megállított-mondta zavartan.
Ömmm okés.
Na beszéltél vele?
Még nem,de itt van az alsó szinten gondolom engem vár.
Akkor tesó itt az idő menj le és hívd el külön beszélni.
Hát okés, megpróbálom ha elbaszom a te hibád-nevetünk.
Csáó Levi,kit vársz?
Csaó,téged vártalak. Máté?
Még fent van miért?
Gondolom eljövök és haza viszlek titeket.
Kis cuki-elmosolyodott.
Olyan kis cuki mosolyod van.-levi is elmosolyodott.
Nem jösz félre egy kicsit?
De mehetünk.-egyezett bele.
Na szóval az van hogy régóta szemezlek és tetszel...nem tudom hogy mennyire nagy gond-zavarba jött és megvakarta tarkoját.
Hát Dávid,te aztán tudsz a gondolatomba járni...én is ugyan ezt gondolom.- ő is megvakarta tarkoját.
Igazán?-lepődött meg.
Igen Dávid.
Evvel ki is mondhatom hogy akarjuk ezt a kapcsolatot?
Ha készen vagy rá. Én már igen.
Ez nem is kérdés. Persze hogy igen.

Megcsókoltuk egymást majd Máté lépet közénk.

Gratulálok kicsikék.-mondta büszkén. Tudtam hogy sikerülni fog-mondta boldogan, büszkén.
Kösz tesó.-megöleltük egymást.
Levi örülök hogy megtaláltuk egymást minél hamarabb.-megöleltem.
Én is Dávid. Szeretlek.
Én is Levi. Ma este stream hogy mondjuk el a chatnek?-vontam fel szemöldököm.
Hát nem igazán lenne jó ötlet hiszen vannak lány fanjaim.-kétsége esett arcal mondta Levi. De amúgy egyszer úgy is minden kiderül.

*Megcsókoltuk egymást újra és haza mentünk*

Máté!
Igen Dávid?
Az van hogy a chatnek hogy mondjuk el azt hogy Levi és én együtt vagyunk?
Ne aggódj tesi,nem lesz nehéz,ne aggódj ez miatt.
Kösz Bro. Na megyek puszi.
Csáó.

______________________________________________________________________________________________________
Ennek a storynak vége! Hamarosan folytatás. Mielőtt valaki utálkozna ez csak egy kitalált! Ice kérte tegnap streambe!!!

Pálmai×Kds gay story (kitalált)ff./Tálás MátéDonde viven las historias. Descúbrelo ahora