Avukat olmak çocukluğumdan beri istediğim bir şeydi. Okumuştum başarılı bir avukat olmuştum ve şu an mesleğimin zirvesindeyken karşıma biri çıkmıştı. Kendisini şimdiye kadar gördüğümü hatırlamıyorum. Karşımdaki koltukta otururken kıpırdandım.
"Birini mi öldürdünüz? "
Konuşurken sesim titremişti. Korkudan sesim kısık çıkmıştı.
Büyük bir kahka patlattı. Ve devam etti.
"Korkma benden Selena. Seni de öldürmeyeceğim."
Ellerim korkudan titrerken ellerimi dizime koydum.
"Peki neden öldürdün onu."
"Çünkü o ölmeseydi ben ölecektim."
Hiddetle saçlarımı geriye attım.
"Hemen evimden gidin. Size yardım edemem. Beni zorlarsanız polis çağırırım. "
Yine o mide bulandırıcı gülüşünü yaptıktan sonra konuşmaya başladı.
"Polis ha? Korktum mu sence Selena. Ben sana ikinci bir şık sunmadım. Seni istersem şu anda öldürebilirim. "
Hızla yerimden kalkıp zaten sarhoş olan bu adamı ayağa kaldırdım. Kapıya doğru itekleyip dışarı çıkardım. Fazla direnmeden gitti.
Tüm gece düşündüm. Fazlasıyla korkunç bir gündü. Yüzünü düşündüm. Düşündükçe aklımda geldi. İsminin 'Zayn Malik' olduğunu söylemişti. Evet...evet şimdi hatırlıyorum. Ünlü iş adamı milyoner Zayn Malik...
Sabah olmuştu ve iş yerime gitme vakti gelmişti. Dışarı çıkıp gözlükleri gözüme taktım. İş yerime yavaş yavaş yürüdüm. Odama girip bir kaç dosyayla ilgilendikten sonra kapım sertçe açıldı ve geri kapandı. Kafamı usulca önümden kaldırıp gelen kişiye baktım.
"Zayn Malik..."
"B-ben çok Üzgünüm. Dün gece sarhoştum ve dediklerimi hayal meyal hatırlıyorum. "
"Önemli değil ama sorun olan dün gece dedikleriniz doğru muydu?"
Şaşkınlıkla diyeceklerini beklerken sebepsizce heyecanlanmıştım.
"Malesef ki doğru. "
Söylediği sözler canımı yakmıştı. Daha önce tanımadığım bu kişinin katil olması canımı yakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Like A Champion
RandomKüçüklükten itibaren avukat olmak isteyen Selena Gomez, Hayellerini gerçekleştirdiğinde vereceği bedelleri bilemezdi.