2. BÖLÜM

28 6 1
                                    

"Peki bana yardim edicekmisin."

"Hayir sana yardim edemem."

Hicbirsey soylemedn Zayn disari cikti . Daha sonradan başimda buyuk bir agri hissettim ve daha fazla bu aciya dayanamadigim icin işten erken ayrildim.

Eve girer girmez hemen kendimi yattağa attim.

Uyanmamin sebebi suratima uflenen nefesdi.

Kalktiğim zaman basimda birinin bekledigini farkketim . Dikkatlice maktigimda bu kisinin Zayn Malik oldugunu anladim.

"Of yine mi sen sana yardim edemiyecegimi soylemistim"

" Sana bu sefer bana yardim edermisin diye sormaya gelmedim bana yardim ediceksin o yuzden buraya geldim .

Sinirle kafami sola cevirdigimde odamin camının kırık oldugunu farkettim .

"Sen camdanmi girdin "
Diye sinirle sordugumda bana yandan gulumsemesini yaparak

"Camdan girdiğime sukret evi yikarak girmedim." Dedi

" Ya sen aptalmisin sana yardim etmiyicem hem burda benden baska avukat mi yok geldin beni buldun ya belamisin nesin sen offff "

Hizli hizli konusurken birden dudaklarima yapismasiyla dona kalmistim hemen kendime geldim ve onu ittim .

"Susman icin yapmistim bunu ne ceneymis ya seninkide "

Tam tekrar konusmaya baslayacakken kolumdan tuttu ve surukleyerk evden cikarmaya calisiyodu bende daha fazla zorluk cikarmadan yurumeye devam ettim . Kapiyi acti ve diari ciktik kapini onunde kirmizi bmw bir araba duruyordu beni hizlica arabaya bindirdi

" Ya nereye gidiyoruz . Bisey soylerisin"

" Kapa ceneni "

"Aptal"

1 saat boyunca ne o konusmustu neden ben dağlik bayirlik yollardan gecmistik ve ben hala nereye gittigimiz anlayamamitim.

En sonunda arabayi durdu ve bana

"Aşaği in " dedi

Bende dedigini yaptim ve indim karsimda buyuk bir daglik ev gormustum diştan kahverengi renkti ve buyuk camlari vardi .

"Burasi neresi ve beni buraya neden getirdin."

Kolumdan tutup beni dağ evine suruklemeye basladi .

İceri girdigimizde icerisi sim siyadi koltuklar sehpalar halilar dolaplar hersey. Zaten kendiside hep siyah giyiniyordu onu fazla gormedim ama gordugum her zaman siyah giyinmisti .

" Sana beni buraya neden getirdin dedim "

Beni hizlica koltuga itti ve

"Bana yardim edene kadar burada kalacaksin avukat hanim."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 15, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Like A ChampionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin