My Husband Mafia

7 1 0
                                    

BAB 1

"Apa lagi nak beli ehh?" Tanya Adriana sendiri.Tiba-tiba dia terlanggar seseorang."Heyy lain kali jalan tengok depan lah"marah Adriana."hoi kau yang buta"Kata Izz.Adriana melihat empunya suara."Kepala hotak kau lah"Dengus Adriana."Kau ni harap muka je cantik tapi mulut puaka ya rabbi"Kata Izz perlahan tetapi sinis."Dari kau harap muka je handsome tapi mulut mengalahkan longkang.longkang helok lagi lahh"Balas Adriana sambil berlalu pergi.'Eyy minah ni...sia-sia je aku bunuh dia kat sini.'Marah Izz dalam hati.Izz perasan ada satu kad tercicir.'perempuan tu punya ke?'Tanya Izz sendiri.Izz mengambil kad tersebut."Dr.Tengku Adriana Elfrisya Zahra binti Tengku Iskandar Shah" Baca Izz perlahan.'Cantik nama.Secantik tuannya'Desis hati Izz.

DI RUMAH ADRIANA

   "Adik baru balik?" Tegur Tengku Raudhah.Adriana Mengangguk kecil.Adriana menyalam tangan bondanya."Adik naik bilik dulu ya bonda" Kata Adriana lembut.Tengku Raudhah mengangguk.

DI DALAM BILIK

     "Eyyy geramnya aku dengan mamat tadi tu.Dahla muka macam beruk kat hutan tu.Aku rasa beruk tu handsome lagi dari dia"Kutuk Adriana seorang diri. Tok! Tok! Tok! pintu biliknya diketuk."Masuklah pintu tak kunci" Kata Adriana Malas.Pintu dibuka dari luar."Apa adik bebel sorang-sorang ni?"Tanya Tengku Adam abang sulungnya."Mesti gaduh dengan member dia pasal boyfriend" Kata Tengku Adrian abang keduanya.Tengku Irfan dan Tengku Izrin gelak.'Tak guna punya abang-abang' Kutuk Adriana dalam hati." Eyyy tak matang langsung gaduh sebab boyfriend" Kata Adriana sambil membaling bantal kearah Angahnya."woo woo main kasar nampak" Kata Adrian tak puas hati.Mak piah merangkap pembantu rumahnya mengetuk pintu biliknya."Ye mak piah"Jawab Irfan."Ad pak engku suruh Ad turun" Kata Mak Piah.Mereka berlima memandang satu sama lain."Mak piah Ad penat laa...nanti Ad syif malam pulak" Kata Adriana perlahan."Pak engku suruh Ad turun jugak"Kata Mak Piah. "Yelahh"Jawab Adriana malas.

DI TINGKAT BAWAH

"Tengku Adriana Elfrisya Zahra!!" Pekik Tengku Iskandar

My Husband MafiaWhere stories live. Discover now