My Husband Mafia

6 1 0
                                    

BAB 3
   
      Suasana di padang sasar itu sangatlah menggerunkan.hanya bunyi senjata sahaja."Izz aku tau kau berdendam.Tapi izz membunuh bukan jalan penyelesaian"Kata Daiyan.Bagi Tengku Izzat Iskandar nyawa akan dibalas dengan nyawa."Kau nak aku bunuh kau pulak ke?"Tanya Izz sinis.'Acah² alim pulak'.Sedang Izz berbahas dengan Daiyan.Izz ternampak susuk tubuh seseorang."Dr.Adriana?"Tanyanya pelik."Yang kau sebut nama adik aku ni apahal?"Tanya Izrin.Izz menunjuk kearah Adriana."Macam mana dia boleh ada dekat sini?"Tanya Izz."Aku yang bawak dia"Kata Irfan.'What the...' Izz tercengang."Aku nak pergi toilet"Kata Izz.Adriana berdiri ditepi padang sasar sambil melihat orang bermain tembak tembak.Bermain ke ek?.Tiba-tiba adriana terpijak skirt labuh yang dipakainya.Adriana menutup mata bersedia apabila tubuhnya mahu menghempas bumi.Tiba-tiba satu tangan kekar memeluk pinggangnya.Adriana membuka mata perlahan."Play safe sweety"Bisik Izz.'Woiii cair akuuu'.Merona merah muka Adriana.Izz tersenyum kecil."You nak peluk i sampai esok ke?Kalau nak kita kena kahwin dulu baru boleh peluk"Kata Adriana perlahan.Izz melepaskan rangkulan di pinggang Adriana.Adriana terus berlalu pergi.

DI RUMAH IZZ
    
      Izz senyum.'Eyyy aku ni dah angau ke apa?'.Tanyanya sendiri tetapi senyumannya tetap tidak lekang dari bibirnya.

DI RUMAH ADRIANA

    Adriana senyum.'Apasal aku rasa lain kalau dekat dengan dia.Jantung aku ni rasa macam nak terkeluar je'Kata Adriana sendiri


Guyss bab nii pendek...dan membosankan😔kita mintak maaf sebab tak buat yang terbaikk☹️Hope korang enjoyy❤️💐

    

My Husband MafiaWhere stories live. Discover now