Nefret

23 3 4
                                    

*sonic ağzından*

Yine güzel bir gündü eggman'ı saymazsak dün çok güçlü bir robot yapmıştı onu yenmesi baya bir zordu fakat son anda shadow gelmişti ve eggman'ı yenmiştik,ben ise kahvaltılık için amy'nin bana hazırladığı listeyi tamamlamak için markete doğru koşuyordum taki......birine çarpana kadar...

So:ah afedersini- dur bir dakika shadow?!

Sh:önüne baksana aptal kirpi

So:önüme geçen sendin

Sh:ne? Alakası bile yok!

So:ah herneyse seninle hiç uğraşacak vaktim yok,belki daha sonra faker

Sh:benim sanki çok vardı

Shadow'la konuştuktan sonra markete yol aldım ve gelmiştim sonra listeye bakarak almaya başladım amy baya şey istemiş herneyse aldım işte kasaya geçtim ve ödemeyi yaptım daha sonra tekrar koşarak çocukların yanına gittim...

So:heyy! ben geldim

Amy:oh! Hoşgeldin sonic

Ta:hoşgeldin dostum

Knu: hoşgeldin sonic

So:ah hoşbuldum ve amy al istediklerin

Amy: teşekkürler sonic

So:rica ederim

Tails'in yanına oturdum ve sohbet etmeye başladık ben tails ve knuckless amy ise kahvaltılık birşeyler hazırlıyordu

Amy:KAHVALTI HAZIR HADİ SOĞUTMAYINDA GELİN HEMEN!

So:amy sakin, geliyoruz

Ta:evet geldik

Masaya oturduk ve kahvaltı etmeye başladık fakat şunu fark ettimki amy bana bakıp duruyordu eğer gerçeği söylemek gerekirse bundan rahatsız olmuştum..

*Shadow'un ağzından*

Ah, o aptal kirpi sinirimi bozmuştu neyse bunla kafamı yormak istemiyordum kendi evime ışınlandım ve film izlemek için televizyonu açtım vizyonda aşk filmleri fantezileri gibisinden şeyler vardı birisine tıkladım ve içecek almaya gittim buzdolabından içki aldım ve koltuğa oturup filmi izlemeye başladım...

~ertesi gün~
*Sonic'in ağzından*






Sabah uyandım yüzümü yıkamak için lavaboya gittim falan işte sonra kahvaltı yaptım sonra ise günlük aktivitem olmazsa olmazım koşu antrenmanı yaptım açık alandaydım taki uzaktan shadow'u görene kadar....

So:heyy naber faker

Sh:seninle hiç uğraşamam

So:ahh hadi ama

*O sırada sonic'in telefonu çalar*

So:alo,efendim amy

Amy:sonic piknik yapıcaz hadi sende gel

So:ciddimisin ama şey yok ya ben gelmiyim

SONADOW🖤💙❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin