|Struktura klanů|

44 9 1
                                    

|DEŠTIVÝ KLAN|(Typické jsou kočky různých barev a s nesmáčivou srstí, pozdrav důstojné pokývnutí)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

|DEŠTIVÝ KLAN|
(Typické jsou kočky různých barev a s nesmáčivou srstí, pozdrav důstojné pokývnutí)

Velitelka:

Písečná hvězda- štíhlá, svalnatá pískově zbarvená kočka s jantarovýma očima.

Zástupce velitelky:

Modřínový svit- Vysoký sněhově bílý kocour s dlouhým ocasem a přátelskýma žlutýma očima.

Léčitel:

Máta- štíhlý šedobílý kocour s nevrlým výrazem

Válečníci

Hromové srdce- velký svalnatý Šedo zrzavý kocour s delší srstí.

Tesák- Mohutný tmavý mourek se svítícíma žlutýma očima a dlouhými drápy.

Tichý skřivan- menší hnědavý kocour, přišel o ocas. Učedník-Popílek

Temná noc- malá svalnatá kočka černá jako uhel s ledově modrýma očima.

Holubice- štíhlá a krásná bílo hnědá kočka s očima modrýma jako obloha a velkým srdcem. Učednice-Tůňkotlapka

Mrazivý vítr- vysoký černobílý kocour s dlouhým ocasem a výrazně jantarovýma očima .

Jestřabí spár- větší svalnatý krémově hnědý kocour s bílou náprsenkou. Učedník-Mangotlapka.

Bříza- Mladá bílá kočka s pronikavě zelenýma očima, posetá černými pruhy.

Učedníci

Popílek- štíhlý tmavě šedý kocourek.

Tůňkotlapka- malá šedivá kočička s tmavšími skvrnami a modrýma očima.

Mangotlapka- chundelatý zrzavý kocourek.

Matky

Magnolie- krásná zlatavá kočka posetá drobnými černými skvrnkami

Pomněnka- nádherná žlutohnědá kočka s dlouhou srstí.

Starší

Prašný ocas- starší šedý kocour s mnoha jizvami

Prašivka- šedivá kočka se světlejší náprsenkou a hnědýma očima.

Mrzout- stařičký slepý bílý kocour, věčně na něco nadává.

|MRAČNÝ KLAN|(Typické jsou světlejší kočky s dlouhou srstí, pozdrav lehké drcnuti do hlavy)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

|MRAČNÝ KLAN|
(Typické jsou světlejší kočky s dlouhou srstí, pozdrav lehké drcnuti do hlavy)

Velitel:

Sokolí měsíc- velký dlouhosrstý kocour s chromým okem a šedivým kožíškem

Zástupce velitele:

Tygří ocas-Obrovský zrzavý mourek s nádhernou postavou .

Válečníci:

Námraza- menší svalnatá bílá kočka s černýma ouškama a Břečťanově zelenýma očima.

Skalák-Veliký tmavě šedý válečník s nezvykle krátkou srstí.

Světlík- pískově zbarvený a dobrosrdečný mourek.

Trnitá tvář- svalnatá bílá kočka s pronikavýma modrýma očima , posetá velkými hnědými fleky

Jména většiny ostatních členů neznámá.

|BOUŘLIVÝ KLAN|(Typické jsou tmavší kočky s krátkou srstí, pozdrav třikrát mrsknutí ocáskem)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

|BOUŘLIVÝ KLAN|
(Typické jsou tmavší kočky s krátkou srstí, pozdrav třikrát mrsknutí ocáskem)

Velitel:

Noční měsíc- Štíhlý černý kocour se žlutýma očima a jizvou na zádech.

Zástupce velitele:

Mlžňák- pohledný hnědý kocour se zelenýma očima.

Léčitelka:

Ostříž- Malá, štíhlá tmavě šedá kočka.

Jména většiny ostatních členů neznámá.

|SAMOTÁŘI|
(Kočky bez klanů)

Daisy- nádherná dlouhosrstá bílá kočka.

Přání HolubiceKde žijí příběhy. Začni objevovat