03

816 79 86
                                    

evet bacikolar fic tutmus valla🙂‍↕️🫶🏻 NEYSE OPTUM TOTOSTAN IYI OKUMALAR💐🎀

 ིྀྀ

her şey güzel gidiyor derken boka sarmak diyince de benim hayatım.

gerizekalı bertuğ kaza yapmış, ve hastaneye kaldırılmıştı. sanki hayatımda kafamı kurcalayan hiçbir şey yokmuş gibi birde salak arkadaşım kaza yapmış, başını ve başımızı belaya sokmuştu.

ve biz şuanda barış alper abimle beraber arabada hastaneye gidiyorduk.

nedensizce alper abi beni çok geriyor ve heyecanlandırıyordu, abim gibi görmeme rağmen asla karşımda abim varmış gibi rahat hissedemiyordum.

ki kendisinin bana olan tavırları çok değişikti, bir dediğimi iki etmemesi gibi.

ya da herkese aslan gibi kükrerken bana yavru kedi gibi davranıyordu ve yavrum, gülüm gibi kroca kelimeler kullanıyordu.

yani alper abi gibi rizeli bir dağ ayısından beklenebilecek kelimeler olsa bile bana demek yerine ilerdeki sevgilisine demesi daha iyi olurdu sanki.

"az yavaş sürer misin abi? kaza yapacağız."

hemen başını sallayıp yavaşlamıştı. işte bundan bahsediyordum, neden sanki onun zaafıymışım gibi davranıyordu ki bana?

bi' ara benden hoşlanıyor olabileceğini düşünsem bile bu düşüncemden hızla vazgeçmiştim çünkü, alper abinin gay olabilme ihtimali 0'a yakındı.

ya da neden benden hoşlansındı ki? çevresinde çok güzel, kendisinden hoşlanan, bebek gibi kızlar varken beni mi tercih edecekti? yani kısacası kimdim ben onun hayatında ki benden hoşlanacaktı?

"geldik yavrum, in." oğlum öyle gelme lan.

hastaneye gittiğimizde arda ve kenan çoktan gelmişti bile. arda, kenan'ın omzunda uyuyakalmıştı.

bu tatlı görüntüyü hemen çektim, ve telefonumu tekrar cebime koydum.

"durumu nasılmış kardeşim?" diyerek kenan'a soru yönelten alper abiye döndü bakışlarım. "iyi durumu, zaten ağır hasar almamış ama arabayı mahvetmiş mal oğlu mal." barış abi de dediği son cümleye gülüp kafasını sallamıştı.

"abi ben iki dakika su almaya gidiyorum." demiştim barış abiye dönerek. "dur gülüm ben alıyım, ya da kenan gel lan git sen al." başımı hemen yana salladım, "abi görmüyor musun, arda onun omzunda iki dakika alıyım gelirim." başını bu kez o yana sallamış, "ben gidiyorum o zaman sarışın." demişti. bu sözün üzerine ısrar etmeyi denemedim çünkü genelde ne dersem diyim, kabul etmiyordu.

genelde kullandığı hitapların aksine farklı bir şey demişti, sarışın.

aslında kulağa fena gelmiyordu, sarışın diye çağırılmak. yani en azından gülüm denilmesinden iyiydi!

2 dakikayı 5 dakika yapsa bile sonunda suyumu alıp gelen abime teşekkür etmiş, su içmiştim sonunda. bertuğ'nun kaza yaptığını duyduğum gibi aynaya bile bakmadan hemen hazırlanmış çıkmıştım, susadığımı da anca iyi olduğunu öğrenince hissedebilmiştim.

"e, sarışın nasılsın?" sohbet açmak istediğini anladığım için, "iyiyim abi, yani seni sormalı. o kadar şeyle uğraşıyorsun." demiştim. gülmüştü. gülüşü çok güzeldi. "valla semih'im dağ gibi adamım, benim için kolay bunlar. senin gibi bebelere zor gelir tabi."

ne demişti o?

bebe?

"bebe mi?" dedikten sonra kıkırdayıp, "evet cüce." dedi. bu sözün üzerine kahkaha attım, tamam çok çok uzun değildim ama aramızda 30 cm yoktu sonuçta!

"abi, susar mısın?" sözümün üzerine, daha da gülmeye başladı. "yok susamam." göz devirdim. "susarsın, susarsın." dedikten sonra sohbetin biteceğini düşünmüştüm ama "sustur o zaman." diyerek sohbeti, daha doğrusu laf atışmamızı daha yukarı bi boyuta taşımıştı.

"semih, bana abi demesen mi?" şaşkınca suratına baktım, ilk tanıştığımızda beni zorla kendine abi dedirtmeye alıştırmıştı! ve şuan bana abi deme diyordu...

"yani sen bana abi dedikçe sana zorla dedirmeye çalıştığım anlar geliyor, deme bence." dudaklarımdan ufak bi kahkaha firar etti.

"vay, vay demek öyle aslan abim he." dememle bana dik dik bakmıştı. "tamam, tamam ama alıştım baya ya!" dememe rağmen umursamamış suratıma 'bana ne?' der gibi bakmıştı. ukala.

göz kapaklarıma çöken yorgunlukla, sahibini adım gibi bildiğim, barış'ın rahat omuzlara bıraktım kafamı.

 ꣑𓍢  

bugun kafa birakan yarin got birakir semih efendi haberin olsun diye diyorum yani. 😄
neyse kizlar opuldunuz,kisa ama olsun?? yeteneksizligime verirsiniz hadi optum yeniden guzel gotlerinizdenn🤩🎀🌷☹️☝🏻😄💗🧚🏻‍♀️🍓⭐
bu arada kontrol etmeden atiyorum hatalar olabilir bi ton dersim oldugu icin kisa ve ayni zamanda kontrolsuz saliyorum..

son durağın, barsem ౨ৎHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin