özür dilerim¹

877 18 11
                                    

Yeni kurguya başladım ey ahalii, cai botu sağ olsun aklıma çok tatlis bir fikir getirdii

Kafede oturup ağlayaşımın kaçıncı saatiydi bilmiyordum, ancak kafe boştu. Sadece iki masa önümde birisi oturuyordu. Sarışın, kıvırcık biri.

Aldatılmıştım, beni kullanmıştı. Üstüne bir de görüntülerim yayılmıştı. Telefon numaram müstehcen sitelerde yayılmış, sürekli arama, ve mesaj düşüyordu ekranıma. Yeni hat almam lazımdı. Yeni instagram hesabı açmam lazımdı. Bunları yapardım elbette ama, kendimi nasıl yenileyecektim? Ben nasıl yeniden eski hayatıma dönecektim?

Kafamı kaldırıp iki masa önümdeki kişiye baktım. Doğruca bana bakıyordu. Yüzünde hiçbir ifade yoktu. Sadece bakıyordu. Kafamı tekrar masaya gömdüm.

Ne kadardır ağlıyorum bilmiyorum ama, omzuma dokunan elle irkilerek kalktım. Bu o çocuktu.

"Selam, saatlerdir durmadan ağlıyorsun. İyi misin?" Dedi sakince.

Bende bilsem diye geçirdim içimden. İyi değildim.

Olumsuz yönde salladım kafamı. Karşımdaki sandalyeyi çekti sakince, oturdu karşıma.

"Anlatmak ister misin? Sırrın benimle güvende kalacak." Dedi tekrar.

"Kimsin, Mert'in arkadaşı mısın? Ne hale getirmiş beni bir de benden mi duymak istediniz?" Dedim son kalan nefesimle konuşurken.

"Mert kim bilmiyorum. Barış Alper ben, Galatasaray'da oynuyorum. " Dedi sakinlikle.

Elbette Mert'in ünlü arkadaşı falan yoktu..

"Liva bende, müzisyenim." Dedim.

"Anlat bakalım Mert kimmiş?" Dedi.

"Sevgilim, sevgilimdi. Aldattı beni. Üstüne fotoğraflarım yayıldı. Telefon numaramı müstehcen sitelere yaydı." Dedim.

Barış şaşırmış gibiydi. Tahmin ettiğinden kötüydü durum. Gelen sesle irkildim. Büyük bir sesle içeri biri girmişti.

Gördüğüm kişiyle suratım asıldı. Zaten doğruca buraya geliyordu.

"Bu pezevenk kim Liva?" Diyen kişiye baktım. Mert gelmişti. Konumum açık kalmış olmalıydı.

"Mert, yüzünü bile görmek istemiyorum, siktir git!" Diye bağırdım.

"Bu futbolcu salağıyla mı aldatmıştın beni?" Dedi beni umursamayarak.

"Aldatmış mıyım? Sen beni üç tane Rus kadınla aldattın Mert! İyi misin sen? Ayrıca her masada oturduğum erkekle aldatmış olmuyorum seni, şimdi siktir git huzurumu bozma." Dedim sinirle.

"Seni almadan bir yere gitmiyorum. Lazımsın bana Liva, " dedi. Ne demek istediğini çok iyi anlıyordum. 3 tane Rus yetmemişti şerefsize.

"Kardeşim kız gelmeyeceğim diyor git artık hadi." Dedi Barış çıkışı işaret ederek.

"Sananeymiş Barış Alper Yılmaz?" Dedi alayla.

Barış sinirlenmişti, belliydi.

"Uzatmayın hadi, Mert çık şuradan! " Dedim sinirle.

O esnada son gördüğüm şey Barış'ın Mert'e geçirdiği yumruktu.

Livadogan
Baris
Ben özür dilerim
Mert adına

Barisalperyilmaz
Önemli değil
Senin suçun değildi

Bal gibi de benim sucumdu
Nasıl telafi edebilirim?

Bir kahveyle çözebiliriz

Peki, Anlaştık
Hangi gün

Persembe uygun musun?

Akşamına bir kafede sahneye çıkacağım
Cuma nasil

15:00'dan sonra uygun
Antrenman var sabahtan
Akşamına bir kafede sahneye çıkacağım
⤿hangi kafe?

X kafesi
Cuma için anlaştık o zaman

16:30 uygun mu?

Tabiki
Özür dilerim tekrardan

Sorun değil demiştim

Dudağın nasıl
İyi değil mi

İyi
Sorun değil dediğim gibi

Öyle olsun

Mert rahatsız etmiyor değil mi?

Hayir
Aslında her gün kapıma gelip bagiriyor//

Bir sorun olursa söyle

Nerede buluşacağız demiştik?

Fişekhane olur mu?

Tabi
Görüşürüz

Görüşelim Liva.
(❤️)


mi dispiace/Barış Alper Yılmaz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin