.
- هی پسر کوچولو اسمت چیه؟
جیسونگ به آرومی نگاهش رو از زانوی زخمیش گرفت و به دختر و پسر رو به رو که لباس های ست به تن داشتن و مشخص بود خواهر برادرن خیره شد.
- جیـ..جیسونگ..هان جیسونگ.
دختر نگاهی به برادرش کرد و دوباره به جیسونگ خیره شد.
- چرا روی زمین نشستی؟
جیسونگ دستپاچه شد، کمی به اطراف نگاه کرد. اگه میگفت زمین خورده مسخرهاش میکردن؟
بغض کرد. میخواست برگرده خونه و بره تو اتاقش و ادامهی وان پیس رو ببینه. دیگه دوست نداشت با بچهها بازی کنه.
مشت های کوچیکش رو بالا آورد و سعی کرد گریه نکنه.
- خـ..خوردم.. زمیـ..زمین.
سریع سرش رو بین زانوهای زخمیش مخفی کرد تا قطره اشکش رو نبینن.
کاش زودتر مسخرهاش میکردن و میرفتن. میخواست تنها بشه و فرار کنه خونه و با صدای بلند گریه کنه. دیگه دلش نمیخواست دوست پیدا کنه. دوستا بچههای خوبی نبودن!
دست کوچولویی روی سرش نشست و مشغول نوازشش شد. آروم سرش رو بلند کرد و با چشمهای خیس، از پشت شیشه عینک کوچیکش که قطره اشکی روی اون نشسته بود، به پسر خیره شد.
- اگه خوردی زمین باید بلند شی. نمیشه تا ابد همونجا بشینی!
دختر حرف برادرش رو با سر تایید کرد و نگاهی به زانوی زخمی جیسونگ انداخت.
- اوپا! زخمی شده.
دوباره به چشمهای خیس جیسونگ خیره شد.
- یااا مگه درد نمیکنه؟
جیسونگ با بغض سرش رو بالا پایین کرد.
- پابویااا خب چرا چیزی نمیگی؟ وقتی درد میکنه باید بگی درد دارم. باشه؟ ببین اوپا هم دیروز از درخت افتاد و پاش زخمی شد، گفت درد داره و اوما واسش چسب زخم زد.
و به زانوی برادرش اشاره کرد.
جیسونگ نیم نگاهی به زانوی چسب خورده پسر انداخت و دماغش رو بالا کشید.
- چـ..چرا رفته بودی.. بالای درخت؟
آروم از پسر بزرگ تر پرسید.
- گربم رفته بود رو درخت رفتم اونو بیارم پایین.
و لبخند خرگوشیای به جیسونگ زد.
قطره های درشت اشک، مثل مروارید، حالا آزادانه از چشم های پسر کوچیک سر میخوردن روی گونهاش.
دختر از جا بلند شد و لبخند بزرگی زد.
- من یونگبوکم. لی یونگبوک! اینم اوپامه لـ..
- لی مینهو.
پسر نگاهی به خواهر کوچیکش انداخت.
- هر کسی باید خودش، خودشو معرفی کنه.
یونگبوک نخودی خندید و بعد رو به جیسونگ کرد و انگشت کوچیکش رو جلوی صورت پسرک گرفت.
- الان دیگه دوستیم؟
جیسونگ به مینهو و بعد خواهرش نگاه کرد. آروم سرش رو بالا پایین کرد و انگشت دختر رو گرفت.
- اوهوم.. دوستیم.
شاید بعضی دوستا بچههای خوبیان!!
°●●●°
☆ امیدوارم که دوستش داشته باشید ☆
💚💛