baygın

94 2 0
                                    

Asi duyduklarının şokundaydı ve diyicek birşey bulamadı "sonra konuşsak olurmu Alaz başım ağrıyor biraz iyi değilim" Alaz kaşlarını çattı "nasıl iyi değilsin kötüysen eve bırakmamı ister misin" Asi rahatlamış bir şekilde Alaz'a baktı "çok iyi olur ben çantamı falan alıcam gidelim" Asi giderken birine haber vermedi zaten üniversite Alaz'larındı.Asi çantasını aldı ve dışarıya çıktı onu bekleyen Alaz'ın tanına gitti"hazırım hadi gidelim" Alaz başıyla onayladı Asi ön koltuğa bindi zaten Alaz'ın arabasında hep ön koltuğa binerdi tam bir ön koltuk prensesiydi. Alaz Asi'ye baktı "Asi çök kötüysen hastaneye gidelim" Asi bakışlarını dışarıdan çekti ve Alaz'a baktı"yok ya o kadar kötü değilim" Alaz önüne döndü ama  kafasında soru işareti vardı.Aradan biraz zaman geçti üniversite Alaz ve Asi'lerin evlerine uzaktı o yüzden hala arabadalardı Asi bir anda "Alaz" dedi Alaz Asi'ye döndü "efendim birşey mi oldu" Asi elini boğazına götürdü "midem bulanıyor arabayı durdururmusun" Alaz direkt sağa çekti Asi araba durduğu gibi kendini dışarıya attı ve çalılıklara kusmaya başladı Alaz ise koşarak peşinden gitti.Asi kusarken Alaz Asi'nin sırtını sıvazlıyordu "ah be Asi iyi misin" Asi'nin kusması bitmişti Alaz'a döndü "sence iyimiyim Alaz?" Alaz anlamıştı Asi iyi değildi.Asi'lerin evine gelmişlerdi "Saol Alaz sende git artık evine" Alaz tebessum etti "Rica ederim Asi kız ama o konuyu konuşacağız sonra" Asi güldü ve eve girdi."Asi neden erken geldin" Yaman'ın sorusuyla Asi donakaldı yüzü bembeyaz olmuştu Yaman ayağa kalktı "Şimdi anladım neden erken geldiğini kızım bu hal ne bembeyaz olmuşsun?" Asi Yaman'a baktı "midem bulanıyodu biraz.." Yaman dahada şaşırdı "olum gel bişeyler ye olmaz böyle" Yaman Asi'yi çekiştirmrye başladı Asi'nin eli elinden düşünce Yaman arkasına baktı ve evet Asi bayılmıştı.Arkasını dönmesiyle Asi'nin bilinci kapalı olan bedenini görmesi bir olmuştu "Asi! Asi güzelim iyi misin?!Asi kardeşim duyuyomusun beni!?Asi!" Asi sadece bilinçsiz yatıyordu Yaman tek hamlede Asi'yi kucagına aldı "Tamam güzelim iyi olucaksın" Asi'yi odasına çıkardı ve yatağına yatırdı Asi'nin odası koridorun en sonundaydı o yüzden Yaman biraz yorulmuştu Asi'yi yatıtdıktan sonra ofa yatağın ucuna oturdu yüzüne dokundu az önce buz gibi olan yüzü ateş gibi yanıyordu.....

Bölümlerim nasıl gidiyorr bence güzel istediğiniz sahne varsa ekleyebilirimm🎀⭐

YARALI KUĞU|aslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin