ne olursa olsun

77 2 0
                                    


Asi sayamadığı kadar Alaz'ı aramıştı ama açmıyordu salonda bir oraya bir buraya gidiyordu "kızım bi dur sakin ol başım döndü" Asi yavaşladı "olamam anne nasıl oliyim 24 yıllık arkadasım yok"Sebnem göz devirdi "işi vardır kızım arar seni" Asi terlemeye başlamıştı "yok ben dayanamiycam" Asi kapıya yöneldi Sebnem'de kızının iyiliğini dusunerek "Asi Aden dur öyle çıkma üşürsün" artık Aden değil Asi Aden diyordu annesi Şebnem doğru söylemişti Asi üstüne crop altına etek ile çıkmıştı dışarıya içerisi sıcaktı ama dışarısı soğuktu "tamam kabanımı getirir misin anne?"
Asi'nin kombini;

Asi sayamadığı kadar Alaz'ı aramıştı ama açmıyordu salonda bir oraya bir buraya gidiyordu "kızım bi dur sakin ol başım döndü" Asi yavaşladı "olamam anne nasıl oliyim 24 yıllık arkadasım yok"Sebnem göz devirdi "işi vardır kızım arar seni" Asi terle...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kabanı;

( Kıyafetlere takığım biraz kajsksj)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Kıyafetlere takığım biraz kajsksj)

Asi kabanı direkt üstüne geçirdi ve telefonu ile dışarıya çıktı bulduğu ilk taksiye bindi....

~~~~~~~
"Vay Alaz soysalan siz buralara gelirmiydiniz gözlerim yaşardı" Alaz üstten ve sinirli bir bakışla "Asi'ye zarar verme diye geldim meraklı değilim sana Zafer demirhan " Zafer güldü "aaa evet Asi noldu sen Asi'yi mi seviyosun" Alaz dayanamadı "Telefonun varsa Asi'yi arayacağım nerde olduğumu bilsin" Zafer kaşlarını kaldırı"tamam al ara ama sakın buraya gelmesin yoksa onunda canı yanar haberin olsun Alaz bey" telefonu Alaz'a uzattı Zafer Alaz telefonu alır almaz Asi'nin numarasını tuşladı Asiyi merak ediyordu perişhan halde olduğunu biliyordu

~~~~~~~
Asi gelen aramayla direkt telefonuna baktı bir numara arıyordu Asi'yi tedirgin bir şekilde açtı telefonu Asi "Alo?" Alaz rahatladı ve konuştu "Asi güzelim iyi misin birşeyin yok demi nerdesin?!" Asi yıllardır bu anı bekliyormuş gibi konuştu "ALAZ! Alaz ben iyiyim beni siktir et zaten sen nerdesin iyi misin nerdesin çabuk söyle!?" Alaz duraksadı ama yinede söyledi " Zaferin deposundayım Asi bak ne Yaman nede sen gelmiyosun tamammı? İkinizinde başı belaya girer sonra" Asi utana sıkıla konuştu "söz veremem Alaz oğlan belki son görüşmemiz olur" telefonu kapattı

~~~~~~~~
"HASSİKTİR AMINA KOYİM ASİ!" Zafer sanki küçük bir çocuğu uyarır gibi "cık cık cık cık çok ayıp Alaz OĞLAN" Alaz sinirden deliye döndü "LAN SENİ GEBERTİRİM ASİ SENİN YÜZÜNDEN BU BELAYA BULAŞTI DAYADIN UYUŞTURUCUYU KIZA AİLESİNDEN FİDYE İSTEDİN OROSPU ÇOCUĞU!"

~flashbackk~

Asi bardaydı biraz içmişti o kafayla eşyalarını toplayıp bardan çıkmıştı O sırada Zafer Asiyi gözüne kestirmişti "pişt! Baksana buraya " Asi sesin geldiği yöne baktı "ne var amına koyim" Zafer sallana sallana kızın yanına gitti "bu kadar küfür ayıp oluyor küçük kız sakin biraz şunları içer misin" bir poşet madde vermişti Asiye Asi düşünmeden hepsini aldı çok geçmeden hem alkolün hemde uyuşturucunun etkisiyle ayakta duramadı yere yığıldı Zafer Asiyi kuytu biryere çağırmıştı kız yere yığılınca "işte bu kadar Asicik" diyip kızı kucaklayıp arabaya atmıştı ellerini ağızını bağlayıp "şimdi sessiz olman lazım ama.." dedi onu depoya getirip sandaleye bağladı ve Şebnemi aradı "Alo?" Zafer konustu "Alo ben Zafer demirhan kızınız Asi Aden arkan elimizde 20.000 borcunuz ya verirsiniz yada kızınızı göremezsiniz"

~flasback sonuu~

Veee bölüm sonuu nasıldı güzeldi dimiiiii neyse sonraki bölümde görüşürüzz🌸🎀🤏🏼😭

YARALI KUĞU|aslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin