2 Ти мені також подобаєшся, Мудрик

69 7 2
                                    

Після того, як вони розійшлися ввечері, Даша отримала сповіщення від одного з її підписників у соцмережах. Це був знімок з нещодавнього вечора, де вона та Михайло пили каву біля автомату. Хтось із фанатів їх помітив і зняв. За кілька годин фото розлетілося інтернетом, і вже всі футбольні фанати та медіа активно обговорювали їхній спільний вечір.

ЗМІ охопили ситуацію, роздуваючи новину про можливі стосунки між Дашею, відомою співачкою, та Михайлом, новою зіркою українського футболу. Це створило додаткову напругу, але вони обоє розуміли, що уникнути цього не вдасться. Проте вони не збиралися це обговорювати з пресою. Для них було важливо зберегти це на рівні особистого.

Наступного ранку Михайло прокинувся раніше. Його день розпочинався з відновлюючого тренування після вчорашнього важкого матчу. Це було стандартною практикою для гравців збірної - кілька легких вправ, розтяжка та робота над відновленням м'язів.

М: Тренування пройшло як завжди. Всі обговорювали не лише гру, але й ті фото, - зізнався він Даші, коли пізніше того ж дня вони знову зустрілися.

Д: Не дивно. Я сама отримала сотні повідомлень від фанатів і журналістів, - відповіла вона, готуючи вечерю на кухні. Вона вирішила запросити його до себе додому, подалі від міського галасу та спекуляцій.

Міша мовчки спостерігав за нею. Їй вдалося зберігати спокій, хоча було зрозуміло, що ситуація могла бути для неї стресовою. Він знав, що Даша звикла до уваги з боку медіа, але тепер, коли він був у центрі цього, усе виглядало інакше.

М: Мені здається, це може стати справжнім викликом для нас обох, - сказав він, поклавши виделку на стіл. Його голос був серйозним.

Д: Так, але головне - як ми до цього поставимося. Якщо ми залишимо це між нами і не дозволимо впливати на наші стосунки, то все буде добре, - вона подивилася на нього, намагаючись підбадьорити.

Михайло встав із-за столу, підійшов до Даші і тихо обійняв її ззаду. Вона відчула, як його руки огорнули її талію, і це було саме те, що їй потрібно після всього цього шуму навколо.

Д: Мені подобається, що ти завжди спокійний у таких ситуаціях, — прошепотіла вона, нахиливши голову до нього.

М: Ти така гарна, - прошепотів він, ледве торкнувшись її плеча своєю рукою. Її шкіра була теплою, і Даша на мить завмерла, відчуваючи, як це доторкання посилає по її тілу хвилі тепла.

Серце під місяцемWhere stories live. Discover now