•𝑷𝒓𝒐𝒍𝒐𝒖𝒈𝒆•

3 0 0
                                    

ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀ's.

1.ᴠᴇʀᴏɴɪᴄᴀ [ғᴍʟ]
2.ᴀɪᴅᴇɴ [ᴍʟ]
3.ʙʟᴀɪʀ [ғʀɪᴇɴᴅ]
4.ᴍɪʟᴇs [ғʀɪᴇɴᴅ]
5.ᴀᴀʀᴏɴ[ғʀɪᴇɴᴅ]
6.ᴊᴜɴᴇ[ғʀɪᴇɴᴅ]

ᴛʜᴇ ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇs.

ᴛʜᴇɪʀ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ɪᴍᴀɢᴇs ᴏғ ᴛʜᴇsᴇ "ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇs" ᴛʜᴀᴛ ɪ'ᴅ ʟɪᴋᴇ ᴛᴏ ᴄᴀʟʟ ᴘʜᴀɴᴛᴏᴍs ᴀɴᴅ ᴄʀᴀᴡʟᴇʀs. ᴡᴀʀɴɪɴɢ: ᴍᴀʏ ʙᴇ ᴜɴsᴇᴛᴛʟɪɴɢ ғᴏʀ ᴄᴇʀᴛᴀɪɴ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ.

ᴛʜᴇ ʀᴇᴀʟᴍs / ᴅɪᴍᴇɴsɪᴏɴs.

sᴏ ᴛʜᴇ ᴄʜᴀʀᴀᴄᴛᴇʀs ᴡɪʟʟ sᴡɪᴛᴄʜ ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴛʜᴇsᴇ ʀᴇᴀʟᴍs / ᴅɪᴍᴇɴsɪᴏɴs ᴄᴏɴᴛɪɴᴏᴜsʟʏ ʏᴏᴜ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ᴛᴏʟᴅ ᴡʜɪᴄʜ ʀᴇᴀʟᴍ ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ɪɴ ᴛᴏ ᴀᴠᴏɪᴅ ᴄᴏɴғᴜsɪᴏɴ,ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ᴅᴀʏ ᴛʜᴇʏ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ʜᴜᴍᴀɴ ʀᴇᴀʟᴍ ᴡɪᴛʜ ɴᴏ ᴄʀᴀᴡʟᴇʀs ʙᴜᴛ ᴅᴜʀɪɴɢ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ ᴛʜᴇʏ ᴡɪʟʟ ʙᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴘʜᴀɴᴛᴏᴍ ʀᴇᴀʟᴍ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇʀᴇ ᴀʀᴇ ɴᴏ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ᴏɴʟʏ ᴘʜᴀɴᴛᴏᴍs ᴀɴᴅ ᴄʀᴀᴡʟᴇʀs.

ᴡʜᴀᴛ ᴀʀᴇ ᴘʜᴀɴᴛᴏᴍs?

ᴘʜᴀɴᴛᴏᴍs ᴀʀᴇ ʜᴜᴍᴀɴ sɪᴢᴇᴅ ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇs ᴛʜᴀᴛ ʜᴀᴠᴇ ɢᴏᴏᴅ ʜᴇᴀʀɪɴɢ ʙᴜᴛ ʜᴀᴠᴇ ᴘᴏᴏʀ sɪɢʜᴛ. ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ sʟᴇɴᴅᴇʀ ᴀɴᴅ ᴏғᴛᴇɴ ʜᴀᴠᴇ ᴅɪғғᴇʀᴇɴᴛ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ ᴀɴᴅ ʜᴀᴠᴇ ʟɪᴍᴛᴇᴅ ᴍᴏᴠᴇᴍᴇɴᴛ. ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ᴍɪɴᴅʟᴇss ᴄʀᴇᴀᴛᴜʀᴇs ᴅʀɪᴠᴇɴ ʙʏ ɪɴsᴛɪɴᴄᴛ. ᴀʟʟ ʜᴀᴠᴇ ᴇɪᴛʜᴇʀ ᴀɴ ᴇʀɪᴇ sᴍɪʟᴇ ᴏʀ ᴀ ᴍᴇʟᴛᴇᴅ sᴏʀᴛ ᴏғ ᴍᴏᴜᴛʜ.

ᴡʜᴀᴛ ᴀʀᴇ ᴄʀᴀᴡʟᴇʀs?

ᴜɴʟɪᴋᴇ ᴘʜᴀɴᴛᴏᴍs ᴛʜᴇʏ ᴀʀᴇ ʜᴜɢᴇ ᴏʀ ᴄᴀɴ ʙᴇ ʜᴜᴍᴀɴ sɪᴢᴇᴅ. ᴛʜᴇʏ ʜᴀᴠᴇ ʟᴏɴɢ ʙᴏᴅɪᴇs ɢᴏᴏᴅ sɪɢʜᴛ ᴘᴏᴏʀ ʜᴇᴀʀɪɴɢ. ᴛʜᴇɪʀ ᴀᴘᴘᴇᴀʀᴀɴᴄᴇ ᴛᴏᴏ ᴅɪғғᴇʀs ᴡʜɪᴄʜ ᴍᴀᴋᴇs ᴛʜᴇᴍ ʜᴀᴠᴇ ʟɪᴍɪᴛᴇᴅ ᴍᴏᴠᴇᴍᴇɴᴛ ᴛᴏᴏ ʙᴇᴄᴀᴜsᴇ ᴏғ ᴛʜᴇɪʀ ʟᴏɴɢ ʙᴏᴅɪᴇs. ᴛʜᴇʏ ᴛᴏᴏ ᴀʀᴇ ᴍɪɴᴅʟᴇss ᴅʀɪᴠᴇɴ ʙʏ ɪɴsᴛɪɴᴄᴛ. sᴏᴍᴇᴛɪᴍᴇs ʜᴀᴠᴇ sᴋᴜʟʟs ɪɴsᴛᴇᴀᴅ ᴏғ ғᴀᴄᴇs ᴀɴᴅ ᴍᴏsᴛ ᴘᴀʀᴛs ᴍɪssɪɴɢ ᴀɴᴅ ʀᴇᴘʟᴀᴄᴇᴅ ʙʏ ʙᴏɴᴇs ᴏʀ ᴊᴜsᴛ ᴄᴏᴍᴘʟᴇᴛᴇʟʏ ᴍᴇᴀɴᴀᴄɪɴɢ.

𝑽𝒆𝒓𝒐𝒏𝒊𝒄𝒂'𝒔 𝒑𝒐𝒗 :

Who knew that my whole life would crumble and turn up side down because of that one day. But with the challenges of dealing with the phantoms and crawlers at least i've stepped out of my comfort zone with being able to have friends,who i trust and am fighting along side. This may be the shittest luck anyone could wish for but hey, atleast i am not alone because..
" 𝑰𝒇 𝒊'𝒎 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒊'𝒎 𝒇𝒊𝒏𝒆. 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒚𝒐𝒖."

______________✦_____________

ᴛʜᴇ "13ᴛʜ"Where stories live. Discover now