Shelter in your reality (Rin pohled)

5 2 0
                                    

Rin si četla mangu, kterou jí doporučila Natsuki a po té přišla Monika a zeptala se jí na to, co čte, tak ji odpověděla, že mangu ze série "Parfait girls", Monika se ještě zeptala, jestli mi to dala Natsuki a Rin kývla. Po té Monika odešla ke svému stolu, takže Rin pokračovala ve čtení. Jakmile dočetla kapitolu, tak si uvědomily, že má být konec srazu, takže holky poodcházely. Na chodbě se zastavily Yuri, Sayori a Rin. Yuri se zeptala, jestli by tuto noc mohla Rin přespat u ní. Obě souhlasily, takže Rin odešla domů společně s Yuri. Rin se líbil její dům byl velký a měla zahradu a dokonce takový malý hřiště. Byl obecně přemalovaný do fialova. Yuri řekla Rin, že ji je schopná něco uvařit. Rin zrovna zabručelo v břiše a Yuri to slyšela a hned řekla, že její břicho odpovědělo samo a obě se zasmály. Yuri šla uvařit omeletku a dala ji  tomu nějakou zeleninu. Po té se Rin šla osprchovat a zeptala se, jestli si může půjčit její ručník. Yuri ji dala ručník a k tomu ji dala do vlasů její fialovou sponku. Rin byla překvapená a Yuri ji hned řekla, že ji to sluší a pohladila ji po vlasech. Yuri ji potom ukázala místnost kde bude Rin spát. Yuri ji tam zavřela a šla do své místnosti.

 Uvědomila si, že poprvé v životě má u sebe někoho a není tam sama, ale protože má svoje psychický problémy, tak se rozplakala dokud nezačala brečet do polštáře. Rin mezitím došla k dveřím od Yuri a zapomněla zaklepat a rovnou vešla. Viděla Yuri jak brečí, tak šla za ni. Yuri si sedla a Rin ji objala a ptala se, co se děje. Yuri se se slzami v očích podívala na Rin a usmála se. ''Já jsem jenom šťastná, že tu jsi.. Nikoho jsem tu nikdy neměla a jsem za tebe ráda.. <3'' Rin se usmála a pohladila ji.

 <3'' Rin se usmála a pohladila ji

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z ničeho nic zazněl zvonek. Yuri i Rin byly zmatené ale Yuri si kapesníčkem utřela oči a šla k dveřím a otevřela je. Byla tam MONIKA!? ''Copak je Moni?'' zeptala se Yuri. Monika byla v slzách a ptala se, jestli neví kde je Rin. Za zády od Yuri se ozvalo ''Jááá?'' a objevila se Rin. Monika se usmála a ihned ji šla obejmout. ''Strašně jsem se lekla a bála jsem se, že se ti něco stalo.. Jsem v klubovně slyšela jak jsi mě volala ale nikde si nebyla, tak jsem se bála o tebe..'' vysvětlila Monika. Však jsem ji nevolala ale.. pomyslela si Rin ale nechala to být. Monika odešla domů a holky šly normálně spát.

Shelter in your realityKde žijí příběhy. Začni objevovat